* Dit is een dynamisch document waar, indien nodig, extra uitleg of beleid aan toegevoegd wordt.

Aankomst- en/of vertrektijden bij het huren van een chalet:
  • Op de aankomst dag bent u vanaf 14.30 uur van harte welkom. Op de vertrekdag moet het chalet om 11:00 uur weer vrij zijn.
  • Let op! De receptie is tussen 12:00 / 14:00 uur en 17:30 / 18:30 uur gesloten.
Indeling:
Inventarislijst: klik hier
Bezoekers:
  • Uw bezoek is welkom.
  • De bezoekers moeten hun auto parkeren op de buitenparkeerplaats. Zo staan zij nooit voor een dicht slagboom om 22.00 uur en houden ze de plaatsen vrij voor de kampeerders.
  • Zij mogen, nadat zij zich gemeld hebben bij de receptie, gratis het kampeerterrein op.
  • Overnachtende bezoekers moeten een nachtregistratieformulier invullen.  De maximale bezetting is 5 personen.
Betaling van het verhuurchalet

Bij een reservering voor februari mag het in 3 termijnen

  • 1e termijn 100 euro binnen3 weken na reserveren
  • 2e termijn (helft van het overgebleven bedrag) voor 1 april
  • 3e termijn (restant bedrag) 1 maand voor aankomstdatum

Bij een reservering na februari mag het in 2 termijnen

  • 1e termijn bestaat uit de helft van het bedrag binnen 3 weken na reserveren
  • 2e termijn bestaat uit het restant bedrag 1 maand voor aankomstdatum

u kunt de reservering betalen via de bank. Gebruik dan ons rekeningnummer NL 20 RBRB 0706 5235 20 en vermeld dan uw naam en het reserverings/factuurnummer.

Huisdieren in het verhuurchalet:
  • Door ervaringen met allergieën bij andere huurders is uw huisdier en/of het huisdier van uw visite niet welkom in een verhuurchalet.
Roken in het verhuurchalet:
  • de chalets zijn rookvrij.
  • Het sanitair gebouw en de kantine zijn ook rookvrij.
U betaald € 50.00 borg welke na de eindcontrole wordt terugbetaald. De regels hiervoor zijn:
  • het afval wegbrengen
  • de afwas doen en het servies, pannen glazen enz droog en schoon in de kast zetten
  • de bedden afhalen en de dekbedden gevouwen op de bedden leggen
  • gehuurd beddengoed samenvoegen in een kussensloop en in de grote slaapkamer leggen
  • de koelkast leegmaken en laag zet
  • thermostaat laag zetten
  • het toilet borstelschoon maken en de putjes en wasbak vrij maken van haren.
  • de vloer bezemschoon maken
  • er zijn geen beschadigingen in en rondom het chalet welke nog niet bij ons bekend waren. Maak dus altijd een melding bij de receptie indien u het chalet niet schoon aantreft of een ernstige beschadiging ziet.
Reglementen voor de verhuurchalets:
  • De aankomsttijd is 14:30 uur en de vertrektijd is 11:00 uur.
  • Let op! De receptie is tussen 12:00 en 14:00 gesloten.           

Verwerk uw gescheiden afval op de juiste manier en voorkom zwerfafval.

  • Restafval in dichtgeknoopte zakken in de container / milieustraat
  • Papier en karton kleingemaakt in de container / milieustraat
  • Glas in de gele glascontainer / milieustraat
  • Plastic – Metaal – Drinkkarton / milieustraat
    (u kunt een verzamelzak afhalen bij de receptie). Het losse plastic verzamelen we in de kliko en de zakken dichtgeknoopt in de container die ernaast staat.
  • IJzer kunt u in de container gooien bij de 2e ingang van de camping (u kunt de sleutel van het hek afhalen bij de receptie).
  • Tuinafval kunt u bij de composthoop gooien bij de 2e ingang van de camping.
  • Groenteafval kunt u kwijt in één van de dieren in het hertenkamp.
  • Grof vuil (zwembaden, tuinstoelen, grondzeil, tentjes enz enz) dient u zelf weer mee terug te nemen naar huis en in uw eigen woonplaats in te leveren.
  • Alleen tijdens de zomervakantie van regio midden is er een animatieprogramma welke wordt samengesteld met hulp van vrijwilligers en evt. stagiaires.
  • U kunt het programma en de laatste updates vinden op het informatiebord bij de schuur.
  • U bent altijd welkom om ons team te komen versterken.

Nog niet alle activiteiten zijn bekend en ingevuld maar kijk hier wat er tijdens uw vakantie te doen is


Omboeken of annuleren

Heeft u een reservering bij ons voor een verhuur accommodatie maar kan of wilt u uw geplande vakantie niet door laten gaan kunnen u de volgende mogelijkheden aanbieden. 
Bij een annulering van uw, telefonisch, digitaal of verbaal, geboekte vakantie blijft de betaalplicht van de overeengekomen vakantiekosten gelden.

  • U wilt de vakantie in de verhuur accommodatie omboeken:
    Indien u afziet van uw geboekte vakantie kunt u deze door middel van een voucher/tegoedbon omzetten naar een periode tijdens het laagseizoen. U betaald het volledige bedrag welke in het begin overeengekomen is. De voucher blijft een jaar, na aankomstdatum, geldig en komt daarna te vervallen.
  • U wilt de vakantie in de verhuur accommodatie annuleren:
    Bij annulering zijn de RECRON voorwaarden zoals hieronder van toepassing en dat betekent dat u een deel of het geheel van de overeengekomen prijs zal moeten betalen.

Recron Voorwaarden

U leest alles over uw rechten en plichten in de RECRON-voorwaarden. Deze duidelijke afspraken zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond. Als u ze zorgvuldig doorleest, weet u precies waar u aan toe bent bij Midicamping Van der Burgh.

Annuleringsschema:

Tot 3 maanden voor de aankomst datum15 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 2 en 3 maanden voor de aankomst datum50 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 1 en 2 maanden voor de aankomst datum75 % van het totaal verschuldigde bedrag
Binnen 1 week en 1 maand voor de aankomst datum90% van het totaal verschuldigde bedrag
Een week voor de aankomst dag of tijdens het verblijf100% van het totaal verschuldigde bedrag

Verzekering

Wilt u een annulerings-, reis- of stacaravanverzekering afsluiten? Via Recreatieverzekeringen.nl sluit u eenvoudig een verzekering af.
Indien u een annuleringsverzekering heeft afgesloten zullen we u voorzien van de benodigde papieren.

Vroeg boekingen:
Als u alvast een jaar vooruit wilt boeken dan zijn we daar natuurlijk trots op. We begrijpen wel dat de zomer van volgend jaar dan nog ver weg is en de vrije dagen op het werk nog geregeld moeten worden.

  • Tot 1 februari kunt u de plaats(en) allemaal kosteloos annuleren, inkorten, verplaatsen.
  • Als u na 1 februari de periode wilt verschuiven dan zullen we hieraan meewerken maar als dit niet mogelijk is voor alle dagen zullen de resterende dagen verwerkt worden via het annuleringsreglement.
  • Vanaf 1 februari hanteren we het, hier boven vermelde, annuleringsreglement van de kampeerplaats
  • Let op als u met een groep een reservering heeft gemaakt. Afhankelijk van de reden kunt u één of meerdere kampeerplaatsen annuleren. bv. bij rugklachten is het alleen mogelijk om 1 kampeerplaats te annuleren.
  • Het grootste gedeelte van de camping is één richtingverkeer! Kijk hiervoor op de borden en de plattegrond.
  • Geef door als u een invalide kaart heeft. Dan plaatsen we een invalide bordje bij een parkeerplaats vlak bij uw kampeerplaats.
  • Op de kampeervelden mag u niet parkeren.
  • Vermijd het rijden over de camping en als het niet te vermijden is rijdt dan stapvoets (5 km/uur).
  • Auto’s dienen uitsluitend te worden geparkeerd op de parkeerplaatsen. Dus niet langs de straat.
  • Voor het behoud van het terrein kan het nodig zijn dat er een toegangsverbod geldt voor alle voertuigen. Haal dus geen afzettingen weg!
  • Er mag altijd maar 1 auto per plaats op de camping geparkeerd staan. De tweede auto moet dus op de buitenparkeerplaats staan.
  • Niet bindend maar wel fijn als u mee wilt werken aan ons parkeer advies:
    • Alle auto’s die niet vaak gebruikt worden van de camping af en parkeren op de buitenparkeerplaatsen. 
    • Achterste parkeerplaatsen voor de velden Moorhoek, Poortershoek en Gysenhoek, Suythoeck, Grootenhoek en Voethoek.
    • Parkeerplaatsen naast de Waalhoek en Welhoek voor de Waalhoek, Welhoek
    • Voorkant bij de dieren voor de Noorthoeck, Gouthoek, Heerenhoek, Cloosterhoek en Steenhoek
  • Barbecueën en/of gebruik van een vuurkorf mag als u voorzorgsmaatregelen neemt, zoals een emmer water of blusmiddel in de buurt en voldoende afstand neemt tot caravan of tent.
  • Zorg dat uw plezier geen overlast betekent voor uw medekampeerders; houd o.a. rekening met de windrichting.
  • Bij harde wind is het niet veilig om vuur te stoken te barbecueën.
  • Gebruik tegels en/of een plaat om het gras te beschermen.
  • Volg bij langdurige droogte de adviezen van de brandweer.

Bij een reservering voor 1 februari mag het in 3 termijnen

  • 1e termijn 100 euro binnen3 weken na reserveren
  • 2e termijn (helft van het overgebleven bedrag) voor 1 april
  • 3e termijn (restant bedrag) 1 maand voor aankomstdatum

Bij een reservering na 1 februari mag het in 2 termijnen

  • 1e termijn bestaat uit de helft van het bedrag binnen 3 weken na reserveren
  • 2e termijn bestaat uit het restant bedrag 1 maand voor aankomstdatum

Optie 1)         Betalen bij de balie

  • Contant geld.
  • Via het pinapparaat.

Optie 2)         Betalen via de bank:

  • Rekeningnummer: NL 20 RBRB 0706 5235 20
  • Vergeet niet om uw naam , het reserveringsnummer en/of factuur nummer te vermelden.
  • Uw bezoek is natuurlijk welkom.
  • Zij mogen, nadat zij zich gemeld hebben bij de receptie, gratis het kampeerterrein op.
  • Let op en ligt de gasten in! De auto moet geparkeerd worden op de buitenparkeerplaats. Zij hebben dus nooit hinder van de dichte slagboom na 22.00 uur en de camping gasten kunnen op de camping blijven parkeren.
  • Overnachtende bezoekers moeten de kosten van het dan geldende tarief betalen.
  • Er mogen maximaal 5 personen verblijven
  • Onderverhuren of tijdelijk verhuren van uw kampeermiddel is niet toegestaan.

Bij de receptie kunt u de sleutel en de peddels komen halen van het bootje dat bij het St. Annabos in het water ligt.

Naast de voordeur hangt een brandblusser

 

Verdeeld over de camping hangen diverse brandblussers.

Receptie, kantine, dierenhok buiten rechts, sanitairgebouw binnen rechts, jeugdhonk binnen links, patatkar, verhuurchalets.

  • Bij voldoende animo komt bakker Klok uit Hellevoetsluis iedere dag een broodbestelling bezorgen.
  • Zondag (in het hoogseizoen ook woensdag) is de Smulkar geopend voor uw friet en snacks
  • Dinsdag komt de bus van Pizza Fresca op het terrein om heerlijke verse pizza’s voor u te bakken.
  • Bij de receptie kunt u bbq / vleespakketten kopen.
  • Kijk hier voor alle kook/ eet/ koop tips voor de bedrijven om ons heen

  • We verhuren:
    • 2 elektrische fietsen
    • 4 normale fietsen
    • kinderzitjes zolang deze voorradig zijn.
  • Het is niet mogelijk om uw eigen fiets in een stalling / schuur te plaatsen.
  • Bij de receptie kunt u een fietsknooppuntkaart afhalen.
  • Ga ook eens aan de andere kant van het water kijken en neem een pontje naar Hoek van Holland, Middelharnis, Brielle of het eiland tiengemeten.
  • Bij de receptie is een routebeschrijving naar de huisartsen van Rockanje ,de huisartsenpost, het ziekenhuis en de nachtapotheek in Spijkenisse verkrijgbaar.
  • De tandarts helpt alleen indien er sprake is van een noodgeval tel nr: 0900-777 32 22
  • Op de receptie is een verbanddoos aanwezig.
  • Misschien voorbarig maar weet op iedere camping hoe uw kampeerplaats heet. 
    Op deze manier bent u in nood makkelijk te vinden !!!!
  • Bij de receptie hangt een AED. Deze wordt gebruikt bij een reanimatie.
  • Geef het altijd door bij de receptie als er een ambulance of een arts gebeld is. Wij zullen dan maatregelen treffen om de ambulance / arts op te vangen en naar u toe te brengen.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

  • Voelt u zich ziek dan blijft u thuis en neemt contact op met uw GGD en annuleringsverzekering.
  • Vanaf 1 juni kan iedereen met klachten (hoesten, verkoudheid en/of koorts) getest worden op het coronavirus. Bel voor een afspraak 0800-1202. Bij drukte kunt u ook GGD Rotterdam-Rijnmond bellen voor een afspraak via: 010 4438100. GGD Rotterdam-Rijnmond test op verschillende externe testlocaties, waaronder in Nissewaard en Goeree-Overflakkee. Bij mensen die ernstig ziek zijn, test de GGD thuis. Ook maakt de GGD Rotterdam-Rijnmond gebruik van mobiele testlocaties. Lees hier meer.
  • Damherten op de campingU mag de dieren door het hek heen voeren.
  • Op maandag verzamelen we bij de receptie en gaan we gezamenlijk bij de kinderboerderij naar binnen om te voeren.

Huisdieren zijn niet toegestaan in de verhuur accommodaties. 

  • Bij de receptie mag u, samen met uw kind, de sleutel komen halen voor het konijnen knuffelhok.
  • Om begrijpelijke redenen moet er tijdens het knuffelen wel altijd een volwassenen aanwezig zijn.
    Konijnen op de camping
Belangrijke nummers:
Receptie:      +31(0)181-404179
Privé Arie:   +31 (0) 6 30 67 43 92
Privé Ellen: +31 (0) 6 42 69 39 74

Reanimatie AED

De AED hangt in de receptie.
Er is altijd iemand bereikbaar via de deurbel of bovenstaande nummers.

Bel na 112 ook altijd één van bovenstaande nummers zodat wij hulp kunnen verlenen en de ambulance naar u toe kunnen brengen.

Brand

  • Bel 112
  • Bel daarna de receptie zie boven
  • Meld duidelijk waar de brand is zodat wij kunnen helpen en de brandweerwagen naar u toe kunnen brengen.
  • Veiligheid staat voorop maar probeer zelf een beginnende brand te blussen met één van de brandblussers op het terrein (sanitairgebouw binnen rechts, jeugdhonk binnen links, dierenstal buiten rechts, kantine, receptie, patathok en de verhuurchalets.
  • Een brandblusser moet in elk kampeermiddel voorhanden zijn.

Ongeval/ernstig letsel

  • Bel 112
  • Bel daarna receptie zie boven zodat wij hulp kunnen bieden en de ambulance naar u toe kan brengen.
  • Meld duidelijk waar het om gaat en waar het slachtoffer zich bevindt.

Ongeval / klein letsel:

Met kleinere verwondingen kunt u terecht bij de receptie / verbanddoos

Ramp

  • Luister naar Radio Rijnmond (centrale antenne: 96.1 Mhz, ether: 93.4 Mhz).
  • Volg de instructies op van onze medewerkers. Het park heeft verschillende (nood)in – en uitgangen.
  • Zorg dat u te allen tijde weet waar u bent op het terrein en waar de dichtsbijzijnde uitgang is.

Verzamelplaats

verzamel zo nodig op één van de verzamelplaatsen. Afhankelijk van de ramp die er is verzamelt u

  • in de kantine
  • op het plein bij de receptie
  • bij de shetlander stal / andere oprit.

Tips

  • Laat de brandblusser in uw kampeermiddel jaarlijks keuren. Alleen dan kunt u er op vertrouwen in geval van een calamiteit.
  • Installeer rook-, gas- en koolmonoxidemelders.
  • Laat uw gas apparaten regelmatig schoonmaken om verstikking door koolmonoxide te voorkomen.

COVID-19 MAARTEGELEN

Wij volgen aangepaste regels omtrent bedrijfshulpverlening, deze kunt u terug vinden op hetoranjekruis.nl.

Openbaar vervoer en taxi

De bushalte van de EBS lijndienst 404 vindt u op 500 meter afstand bij de ingang van onze collega camping Rondeweibos halte Schapengorsedijk.

Voor de actuele vertrek- en aankomsttijden kunt u kijken op www.9292.nl of bellen naar 0900-9292. U kunt uiteraard voor vragen ook terecht bij de receptie.

Naar Rotterdam met openbaar vervoer:

  • Met de bus of auto naar Spijkenisse centrum en vanaf daar met de metro naar het centrum Rotterdam.
  • Met de auto naar de RDM halte van de waterbus en vanaf daar naar het centrum. 

Contactgegevens taxi

  • Taxi Rockanje, tel. 0181 – 401 640
  • Vervoer op maat, tel. 010 – 498 4900

Verplaats uzelf zo veel mogelijk lopend of met de fiets. Mocht dit niet lukken, dan kunt u met uw eigen auto reizen. Maak alleen gebruik van het openbaar vervoer (ov) als het echt nodig is en u geen ander vervoer heeft en reis zoveel mogelijk buiten de spits. 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/verkeer-openbaar-vervoer-grensstreek/openbaar-vervoer

  • Op de kampeervelden mag men niet voetballen en/of vliegeren.
  • Tussen 22.00 uur en 8.00 uur moet het stil/rustig zijn.
  • De kinderen moeten in die tijd naar hun eigen plek of naar het jeugdhonk.
  • Er mag geen overlast worden veroorzaakt door bijv. radio, tv, motorvoertuigen, het bespelen van een muziekinstrument, enz.
  • U bent als recreant verantwoordelijk voor het naleven van de regels door u, uw gezin, uw bezoek en evt. uw dieren.
  • Houdt zelf ook een oogje in het zeil als uw kind in het jeugdhonk is.
  • Mocht u overlast hebben van uw medekampeerders, krop dat dan niet op maar spreek het in een vroeg stadium uit.
  • Als dit niet helpt kunt u ons dag en nacht benaderen om te komen luisteren, beoordelen en eventueel op te treden.
  • In het hoogseizoen kunnen de kinderen twee keer per dag poetsen, borstelen, knuffelen en gratis drie rondjes rijden op één van onze shetlander pony’s
  • Op dinsdagavond is het een buitenrit waarbij de rondjes niet in de wei maar bij de kikkervijvers van het St. Annabos worden gelopen.

Lees hier meer

Dringende berichten worden vanzelfsprekend persoonlijk aan u doorgegeven. Andere telefoonberichten worden aangeplakt bij de receptie, evenals inkomende post.

Vanaf mei 2018 moeten alle bedrijven voldoen aan de nieuwe Europese regelgeving (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
Op basis daarvan hebben wij deze “Privacy Policy” Midicamping Van der Burgh te Rockanje KvK 50884808 opgesteld.

Bewust of onbewust deelt u uw persoonsgegevens met ons. Dat kan door middel van een reservering, een pinbetaling of een bancaire overschrijving, een inschrijving voor een recreatie evenement enz. 
In dit privacy reglement staat uitgebreid omschreven hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan. Uiteraard zijn uw persoonlijke gegevens bij ons in veilige handen.

  • We verkopen geen persoonsgegevens aan derden.
  • Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt ten behoeve van een optimale dienstverlening, bedrijfsvoering en marketing.
  • U kunt u makkelijk in en uitschrijven voor onze nieuwsberichten.
  • LET OP!! Als we geen reactie van uw kant hebben gehoord gaan wij er vanuit dat we foto en filmmateriaal mogen gebruiken van u, uw gezinsleden en/of visite voor marketingdoeleinden.

Wat zijn de persoonsgegevens die we bewaren?

  • Persoonsgegevens die van belang zijn voor de reservering van uw vakantie op de camping.

Uw naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummers, emailadres, kenteken, gezinssamenstelling, voorkeur kampeerplaats en lidmaatschappen,

  • Foto’s waarop u, uw familielid en/of visite misschien duidelijk herkenbaar in beeld is.
  • Camerabeelden van de beveiligingscamera’s.

Welke gegevens verzamelen wij en hoe gebruiken wij deze?

  • Wij verwerken de persoonsgegevens die belangrijk zijn voor uw boeking in uw aanvraag / reservering. Zo kunnen wij uw aanvraag / reserveringen beheren en u van relevante informatie voorzien.
  • We sturen marketingberichten, al dan niet via een nieuwsbrief.
  • Wij meten uw tevredenheid.
  • Foto’s en filmpjes worden onder andere gemaakt tijdens sport en spel momenten. De foto’s worden door ons gemaakt maar soms ook door andere kampeerder en daarna aan ons gegeven. Deze kunnen gebruikt worden in folders, website en andere reclamemarkting.
  • Camerabeelden van de beveiligingscamera’s worden alleen gebruikt in geval van overlast, schades en/of diefstal.
  • Midicamping Van der Burgh maakt gebruik van de sociale media middels een Facebook pagina en een website www.midicamping.nl. Door te reageren op deze sociale media geeft u toestemming dat uw naam wordt vernoemd
  • Bij het verblijf op ons park wordt door ons een zogenoemd digitale nachtregister formulier bijgehouden. De gegevens van u worden verwerkt onder meer voor het geval van calamiteiten.

Waar slaan wij uw gegevens op?

Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen onrechtmatige verwerking,

  • We hanteren een gebruikersnaam en wachtwoordbeleid op onze systemen;
  • Wij maken back-ups van de persoonsgegevens om deze te kunnen herstellen bij fysieke of technische incidenten;
  • We testen en evalueren regelmatig onze maatregelen;
  • Onze medewerkers zijn geïnformeerd over het belang van de bescherming van persoonsgegevens.
  • Sommige gegevens staan op een beveiligde externe server en sommige staan op de interne harde schijf. Beide zijn beveiligd en niet toegankelijk voor derden.

Hoelang bewaren wij uw persoonsgegevens?

  • Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het doel waarvoor wij de gegevens in ons bezit hebben
  • Als u wilt dat uw gegevens eerder uit ons systeem verwijderd worden dan kunt u dit altijd aangeven en zullen we de gegevens verwijderen.
  • De foto’s worden levenslang intern en extern bewaard. Geef het door als u dit niet wilt zodat deze gegevens worden verwijderd of uw gezicht onherkenbaar wordt gemaakt.
  • De camerabeelden worden max.4 weken bewaard en dan overschreven door nieuwe beelden. In geval van criminele incidenten bewaren we de beelden tot dit is afgehandeld.

Info aan derden

Wij geven alleen persoonsgegevens door aan andere partijen indien dit noodzakelijk/wettelijk voorgeschreven is. Zo maken wij gebruik van een derde partij voor:

  • Wettelijke verplichtingen in verband met het nachtregister: Gemeente Westvoorne
  • Het onderhouden van onze website midicamping.nl.
  • Een softwareprogramma voor het maken van recreatieve boekingen en facturatie.
  • Een softwareprogramma voor het voeren van de algemene boekhouding.
  • Wettelijke verplichting tijdens een politie of gemeentelijk onderzoek.

Wat zijn uw privacy-rechten?

Wij vinden het belangrijk dat u controle heeft over uw persoonsgegevens. U kunt deze controle uitoefenen via de volgende rechten:

  • Recht op informatie
  • Recht op inzage
  • Recht op correctie
  • Recht om vergeten te worden
  • Recht om bezwaar te maken tegen marketing en profilering
  • Recht op het intrekken van uw toestemming
  • Recht om te klagen

Midicamping Van der Burgh behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het privacy beleid. Check daarom regelmatig het privacy reglement voor een update.

In geen geval kan Midicamping Van der Burgh aansprakelijk worden geacht voor enige directe of indirecte schade die voortvloeit uit een foutief of onrechtmatig gebruik door een derde van de persoonsgegevens.

LET OP!  Als we geen reactie van uw kant hebben gekregen gaan wij er, na het maken van uw boeking, vanuit dat we foto en film materiaal mogen gebruiken van u, uw gezinsleden en/of visite voor marketing doeleinden. Natuurlijk kunt u ook achteraf melding maken waarbij we uw materiaal verwijderen.

 

Als de overheid uw gegevens nodig heeft om Corona volgsysteem toe te passen zullen we uw gegevens doorspelen. 

  • Bij de receptie kunt u terecht voor informatie over de camping en/of omgeving.
  • De receptie is geopend van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 18:00 en van 19:00 tot 21.00 uur. 
    (Dus tijdens de lunch 12:00 en 14:00 uur en diner 18:00 en 19:00 uur gesloten)
  • Voor dringende gevallen is de receptie natuurlijk 24 uur 7 dagen in de week bereikbaar.
  • Indien er niemand aanwezig is bij de receptie kunt u ons telefonisch bereiken via onze privé nummers 
    Arie 06-30674392 en Ellen 06-42693974

Het is niet toegestaan om schoonmaakdoekjes door het toilet te spoelen!!

  • Het aantasten van de sfeer door wanordelijk of agressief gedrag, het plegen van vandalisme, overmatig alcoholgebruik of door welke oorzaak dan ook, of het in diskrediet brengen van de goede naam van Midicamping Van der Burgh, evenals het zich niet houden aan de aanwijzingen door of vanwege de campingeigenaar gegeven, worden als overtreding van de regels beschouwd.
  • Overtreding van deze regels kan leiden tot ontzegging van de toegang tot de camping voor kortere of langere duur, dan wel tot beëindiging van de standplaatsovereenkomst.
  • U bent als recreant verantwoordelijk voor het naleven van de regels door u, uw gezin, uw bezoek en evt. uw dieren.

COVID-19 MAATREGELEN 2020

  • We moeten het met elkaar doen dus iedereen kan en mag u erop aanspreken als zij constateren dat hygiëne of afstandsregels niet worden toegepast.
  • Bij elk gebouw hangt een duidelijk leesbaar reglement.
  • Steekproefgewijs zullen er controles zijn door ons en de gemeentelijke handhavers.
  • Als gasten zich niet aan de voorschriften houden, kunnen zij de toegang tot de camping ontzegd worden. 
  • De gemeentelijke handhavers handhaven op basis van de noodverordening en, als hier reden toe is, kunnen zij beslissen dat een camping voor publiek moet sluiten.

  • Op de camping staan 4 skelters welke de kinderen gratis mogen gebruiken.
  • Eén kind per skelter dus het zitten op de zijkanten of plastic kappen mag niet.
  • ‘s Avonds moeten de skelters teruggebracht worden naar het plein bij de receptie.
  • Help mee om de skelters heel te houden en laat ze niet gebruiken als botsauto.
  • Als uw kind er niet meer mee speelt moet de skelter goed in zicht staan zodat een ander kind hem weg kan halen om ermee te spelen.
  • Tussen 22.00 uur en 8.00 uur is de slagboom dicht en de camping afgesloten.
  • Indien u, tussen deze tijden, gebruik wilt maken van uw auto dan moet deze op de buitenparkeerplaats staan.

Vertrek verhuurchalet:

U dient voor 11:00 uur het verhuurchalet te verlaten. 

U betaald € 50.00 borg welke na de eindcontrole wordt terugbetaald. De regels hiervoor zijn:

    • het afval wegbrengen
    • de afwas doen en het servies, pannen glazen enz droog en schoon in de kast zetten
    • de bedden afhalen en de dekbedden gevouwen op de bedden leggen
    • gehuurd beddengoed samenvoegen in een kussensloop en in de grote slaapkamer leggen
    • de koelkast leegmaken en laag zet
    • de thermostaat laag zetten
    • het toilet borstelschoon maken en de putjes en wasbak vrij maken van haren.
    • de vloer bezemschoon maken
    • er zijn geen beschadigingen in en rondom het chalet welke nog niet bij ons bekend waren. Maak dus altijd een melding bij de receptie indien u het chalet niet schoon aantreft of een ernstige beschadiging ziet.
  • Sanitair op camping in RockanjeIn het sanitair gebouw staan 3 wasmachines en 3 drogers.
  • Een was- droogmunt kunt u voor € 3.50 bij de receptie aanschaffen.
  • U mag uw eigen vertrouwde wasmiddel gebruiken.
  • Midicamping Van der Burgh aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade aan eigendommen als gevolg van weersinvloeden, brand, diefstal, aanrijding, vernieling, vandalisme of mogelijke gevolgen in de ruimste zin van het woord. Dit geldt ook tijdens de activiteiten welke op en/of buiten de camping georganiseerd worden
  • Midicamping Van der Burgh aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het onklaar raken van faciliteiten en/of voorzieningen. Aanspraken, schadevergoeding of restitutie van staangeld kunnen niet worden gehonoreerd.
  • Op het hele terrein is er bereik voor ons wifi netwerk.
  • U kunt een ticket aanschaffen bij de receptie. Deze werkt voor één apparaat. U kunt wel met het ene apparaat uitloggen en met het andere apparaat inloggen.
  • Indien u meerdere tickets koopt krijgt u korting.

 

Hoe logt u in:

  • U koopt een ticket bij de receptie
  • U zoekt via uw apparaat naar de sterkste zendmast (in totaal 4 stuks) en u maakt hier verbinding mee.
  • sommige toestellen komen nu automatisch in het inlogscherm maar anders gaat u naar www.aplogin.com
  • U komt in een oranje scherm waar u in het witte gedeelte de code kunt intypen.
  • Heeft u een code met een O dan is dit in bijna alle gevallen een nul en niet de letter O
  • tik op het agree vakje en u bent ingelogd.

Wilt u wisselen van apparaat?

  • Ga naar www.aplogin.com en tik op het vakje uitloggen
  • U kunt niet uitloggen door de wifi of telefoon uit te zetten. Het kastje aan onze muur weet dan niet dat u wilt uitloggen!
  • Doorloop de stappen van inloggen met het andere apparaat.

Mocht u problemen ervaren met de WiFi verbinding kom dit dan melden.

 

  • Het kampeerseizoen loopt van begin april tot en met eind oktober
  • Echter u bent in de herfst en winter ook gewoon welkom.
  • Zelfs in de periode kerst en oud-en nieuw kunt u, zonder vuurwerk,  komen kamperen.
  • Een klein zwembadje met een laagje water mag in de tuin gezet worden.
  • Om de 2 dagen moet het zwembadje verplaatst worden zodat het gras niet verstikt.
Translate »