Weetjes, regels en praktische info

Een alles omvattende regel is dat u rekening moet houden met uw medekampeerder en geen overlast mag veroorzaken voor uw medekampeerder!
Hier volgt een alfabetische lijst die hopelijk een antwoord geeft op uw vraag. Mocht uw vraag er niet bij zitten dan hoor ik graag van u.
De COVID-19 maatregelen staan onderaan bij de onderwerpen
  • De aankomsttijd is 14:00 uur en de vertrektijd is 12:00 uur. 
  • Indien u eerder wilt arriveren en/of later wilt vertrekken dan kunt U een dag voor aankomst of vertrek navragen of dit mogelijk is.
  • In het laagseizoen en tijden het Hemelvaart- / Pinksterweekend kunt U ook een vroege aankomst en/of laat vertrek boeken á € 12.50.
  • Let op! De receptie is tussen 12:00 en 14:00 gesloten.           
  • Als u te vroeg bent kunt u uw auto en caravan tijdelijk langs de Voet of kraagweg parkeren. Of u koppelt de caravan los op de parkeerplaats (met disselslot) en u gaat alvast genieten van de mooie omgeving.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

Verwerk uw afval op de juiste manier en voorkom zwerfafval.

  • In het sanitair gebouw zijn 8 afwasbakken waar u gratis warm water kunt afnemen.
  • In deze bakken mag u alleen afwassen en geen handwasjes doen.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

  • Tijdens de zomervakantie van regio midden is er een animatieprogramma welke wordt samengesteld met hulp van vrijwilligers en evt. stagiaires.
  • U kunt het programma en de laatste updates vinden op het informatiebord bij de schuur.
  • U bent altijd welkom om ons team te komen versterken.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info


Annuleren van een kampeerplaats:

Heeft u een vakantie geboekt maar wilt/moet u deze na de 24 uur reserveer bedenkingsperiode toch annuleren of wilt u eerder vertrekken dan gepland dan gelden onderstaande regels.

  • Indien u zelf een annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw verzekeringsbank dan zullen we u de papieren geven waarmee u het vakantiebedrag terug kunt vragen bij uw verzekeringsbank.
  • Als u geen annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw verzekeringsbank maar kunt aantonen, door middel van een doktersverklaring, dat u door overmacht (ziekte, ziekenhuisopname, overlijden van uw naaste, ed.) genoodzaakt bent uw vakantie te annuleren dan kan dit kosteloos.
  • Let op als u met een groep een reservering heeft gemaakt. Afhankelijk van de reden kunt u één of meerdere kampeerplaatsen annuleren. bv. bij rugklachten is het alleen mogelijk om 1 kampeerplaats te annuleren.

Afhankelijk van de tijd die tussen de annulering en de aankomstdatum kunt u in het schema onderaan de pagina zien wat U verschuldigd bent.

Uit coulance willen we, voor het annuleren van uw kampeerplaats, nog twee oplossingen aanbieden.

  1. Betaling met korting
    Voor iedere gereserveerde nacht, waarop de plaats leeg is betaald u niet de volledige prijs maar betaald u € 15.00.
  2. Volledige betaling en tegoedbon
    Bij een annulering van 5 dagen of meer kunt u voor optie 1 kiezen of u krijgt, na betaling van het totaal verschuldigde bedrag, een vakantiebon.
    Deze vakantiebon kunt u in het laagseizoen bij ons op de Midicamping besteden.
    De bon is niet op naam zodat u deze bon ook kado kunt geven. De vakantiebon blijft 1 jaar na afgifte geldig.

Annuleringsschema:
Tot 3 maanden voor de aankomst datum15 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 2 en 3 maanden voor de aankomst datum50 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 1 en 2 maanden voor de aankomst datum75 % van het totaal verschuldigde bedrag
Binnen 1 week en 1 maand voor de aankomst datum90% van het totaal verschuldigde bedrag
Een week voor de aankomst dag of tijdens het verblijf100% van het totaal verschuldigde bedrag

U bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een annuleringsverzekering welke u bij iedere verzekeringsbank kunt afsluiten.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

Annuleren van een kampeerplaats:

Heeft u een vakantie geboekt maar wilt/moet u deze na de 24 uur reserveer bedenkingsperiode toch annuleren of wilt u eerder vertrekken dan gepland dan gelden onderstaande regels.

  • Indien u zelf een annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw verzekeringsbank dan zullen we u de papieren geven waarmee u het vakantiebedrag terug kunt vragen bij uw verzekeringsbank.
  • Als u geen annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw verzekeringsbank maar kunt aantonen, door middel van een doktersverklaring, dat u door overmacht (ziekte, ziekenhuisopname, overlijden van uw naaste, ed.) genoodzaakt bent uw vakantie te annuleren dan kan dit kosteloos.
  • Let op als u met een groep een reservering heeft gemaakt. Afhankelijk van de reden kunt u één of meerdere kampeerplaatsen annuleren. bv. bij rugklachten is het alleen mogelijk om 1 kampeerplaats te annuleren.

Afhankelijk van de tijd die tussen de annulering en de aankomstdatum kunt u in het schema onderaan de pagina zien wat U verschuldigd bent.

Uit coulance willen we, voor het annuleren van uw kampeerplaats, nog twee oplossingen aanbieden.

  1. Betaling met korting
    Voor iedere gereserveerde nacht, waarop de plaats leeg is betaald u niet de volledige prijs maar € 15.00 voor de plaats en € 15.00 voor het privé sanitair.
  2. Volledige betaling en tegoedbon
    Bij een annulering van 5 dagen of meer kunt u voor optie 1 kiezen of u krijgt, na betaling van het totaal verschuldigde bedrag, een vakantiebon. LET OP; De bon is alleen de waarde van een comfortplaats. De € 15.00 euro voor het prive sanitair wordt niet via de bon vergoed.
    Deze vakantiebon kunt u in het laagseizoen bij ons op de Midicamping besteden.
    De bon is niet op naam zodat u deze bon ook kado kunt geven. De vakantiebon blijft 1 jaar na afgifte geldig.

Annuleringsschema:
Tot 3 maanden voor de aankomst datum15 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 2 en 3 maanden voor de aankomst datum50 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 1 en 2 maanden voor de aankomst datum75 % van het totaal verschuldigde bedrag
Binnen 1 week en 1 maand voor de aankomst datum90% van het totaal verschuldigde bedrag
Een week voor de aankomst dag of tijdens het verblijf100% van het totaal verschuldigde bedrag

U bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een annuleringsverzekering welke u bij iedere verzekeringsbank kunt afsluiten.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

Annuleren van een verhuurchalet:
Heeft u een verhuurchalet geboekt maar wilt u deze na de 24 uur toch nog annuleren of wilt u eerder vertrekken dan gepland dan gelden onderstaande regels.

  • Indien u zelf een annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw verzekeringsbank dan zullen we u de papieren geven waarmee u het vakantiebedrag terug kunt vragen bij uw verzekeringsbank.
  • Als u geen annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw verzekeringsbank maar u kunt aantonen, door middel van een doktersverklaring, dat u door overmacht (ziekte, ziekenhuisopname, overlijden van uw naaste, ed.) genoodzaakt bent uw vakantie te annuleren dan kan dit kosteloos.
  • Let op als u met een groep een reservering heeft gemaakt. Afhankelijk van de reden kunt u één of meerdere kampeerplaatsen annuleren. bv. bij rugklachten is het alleen mogelijk om 1 kampeerplaats te annuleren.
Annuleringsschema:
Tot 3 maanden voor de aankomst datum15 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 2 en 3 maanden voor de aankomst datum50 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 1 en 2 maanden voor de aankomst datum75 % van het totaal verschuldigde bedrag
Binnen 1 week en 1 maand voor de aankomst datum90% van het totaal verschuldigde bedrag
Een week voor de aankomst dag of tijdens het verblijf100% van het totaal verschuldigde bedrag

U bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een annuleringsverzekering welke u bij iedere verzekeringsbank kunt afsluiten.

Vroeg boekingen:
Als u alvast een jaar vooruit wilt boeken dan zijn we daar natuurlijk trots op. We begrijpen wel dat de zomer van volgend jaar dan nog ver weg is en de vrije dagen op het werk nog geregeld moeten worden.

  • Tot 1 februari kunt u de plaats(en) allemaal kosteloos annuleren, inkorten, verplaatsen.
  • Als u na 1 februari de periode wilt verschuiven dan zullen we hieraan meewerken maar als dit niet mogelijk is voor alle dagen zullen de resterende dagen verwerkt worden via het annuleringsreglement.
  • Vanaf 1 februari hanteren we het, hier boven vermelde, annuleringsreglement van de kampeerplaats
  • Let op als u met een groep een reservering heeft gemaakt. Afhankelijk van de reden kunt u één of meerdere kampeerplaatsen annuleren. bv. bij rugklachten is het alleen mogelijk om 1 kampeerplaats te annuleren.
  • Het grootste gedeelte van de camping is één richtingverkeer! Kijk hiervoor op de borden en de plattegrond.
  • Geef door als u een invalide kaart heeft. Dan plaatsen we een invalide bordje bij een parkeerplaats vlak bij uw kampeerplaats.
  • Op de kampeervelden mag u niet parkeren.
  • Vermijd het rijden over de camping en als het niet te vermijden is rijdt dan stapvoets (5 km/uur).
  • Auto’s dienen uitsluitend te worden geparkeerd op de parkeerplaatsen. Dus niet langs de straat.
  • Voor het behoud van het terrein kan het nodig zijn dat er een toegangsverbod geldt voor alle voertuigen. Haal dus geen afzettingen weg!
  • Er mag altijd maar 1 auto per plaats op de camping geparkeerd staan. De tweede auto moet dus op de buitenparkeerplaats staan.
  • Niet bindend maar wel fijn als u mee wilt werken aan ons parkeer advies:
    • Alle auto’s die niet vaak gebruikt worden van de camping af en parkeren op de buitenparkeerplaatsen. 
    • Achterste parkeerplaatsen voor de velden Moorhoek, Poortershoek en Gysenhoek, Suythoeck, Grootenhoek en Voethoek.
    • Parkeerplaatsen naast de Waalhoek en Welhoek voor de Waalhoek, Welhoek
    • Voorkant bij de dieren voor de Noorthoeck, Gouthoek, Heerenhoek, Cloosterhoek en Steenhoek

COVID-19 MAATREGELEN 2020
Hou bij het in en uitstappen rekening met de 1.5 m afstand

  • Barbecueën en/of gebruik van een vuurkorf mag als u voorzorgsmaatregelen neemt, zoals een emmer water of blusmiddel in de buurt en voldoende afstand neemt tot caravan of tent.
  • Zorg dat uw plezier geen overlast betekent voor uw medekampeerders; houd o.a. rekening met de windrichting.
  • Bij harde wind is het niet veilig om vuur te stoken te barbecueën.
  • Gebruik tegels en/of een plaat om het gras te beschermen.
  • Volg bij langdurige droogte de adviezen van de brandweer.

Arrangement:

  • Een arrangement in het voorseizoen betalen voor 1 april.
  • Een arrangement in het naseizoen betalen voor 1 oktober.
  • Aan het einde van de arrangement periode volgt er nog een factuur voor verbruikte elektra. De kosten vanaf 1-1-2020 zijn € 0.40 / KwH.

Optie 1)         Betalen bij de balie

  • Contant geld.
  • Via het pinapparaat.

Optie 2)         Betalen via de bank:

    • Rekeningnummer: NL 20 RBRB 0706 5235 20
    • Vergeet niet om uw naam , het reserveringsnummer en/of factuur nummer te vermelden.

 

  • Rond december wordt het factuur gestuurd voor het volgende seizoen.
  • De betaling mag eerder gedaan worden maar uiterlijk voor het begin van het seizoen (begin april) betaald zijn.
  • U mag betalen bij de balie. U mag het ook overmaken.
  • In oktober volgt er voor de seizoen- en de vaste plaatsen nog een factuur over de verbruikte elektra.
    De kosten vanaf 1-1-2020 zijn € 0.40 / Kwh. Dit factuur moet eind november betaald zijn.
  • In oktober volgt er voor de vaste plaatsen nog een factuur over het verbruikte water. De kosten zijn nog niet bekend. Dit factuur moet eind november betaald zijn.

 

 

Toeristische plaats / vakantie:

  • Omdat we na uw reservering erop rekenen dat u ook echt komt hoeft U bij ons niets vooruit te betalen. U mag betalen bij aankomst.
  • Als u het fijner vind om wel vooruit te betalen dan mag dat natuurlijk ook.

    Optie 1)         Betalen bij de balie

    • Contant geld.
    • Via het pinapparaat.

    Optie 2)         Betalen via de bank:

    • Rekeningnummer: NL 20 RBRB 0706 5235 20
    • Vergeet niet om uw naam , het reserveringsnummer en/of factuur nummer te vermelden.

Bij een reservering voor 1 februari mag het in 3 termijnen

  • 1e termijn 100 euro binnen3 weken na reserveren
  • 2e termijn (helft van het overgebleven bedrag) voor 1 april
  • 3e termijn (restant bedrag) 3 weken voor aankomstdatum

Bij een reservering na 1 februari mag het in 2 termijnen

  • 1e termijn bestaat uit de helft van het bedrag binnen 3 weken na reserveren
  • 2e termijn bestaat uit het restant bedrag drie weken voor aankomstdatum

Optie 1)         Betalen bij de balie

  • Contant geld.
  • Via het pinapparaat.

Optie 2)         Betalen via de bank:

  • Rekeningnummer: NL 20 RBRB 0706 5235 20
  • Vergeet niet om uw naam , het reserveringsnummer en/of factuur nummer te vermelden.
  • Uw bezoek is natuurlijk welkom.
  • De auto moet geparkeerd worden op de buitenparkeerplaats. Zij hebben dus nooit hinder 
    van de dichte slagboom na 22.00 uur en de camping gasten kunnen op de camping parkeren.
  • Zij mogen, nadat zij zich gemeld hebben bij de receptie, gratis het kampeerterrein op.
  • Overnachtende bezoekers moeten de kosten van het dan geldende tarief betalen.
  • Als er bezoek komt logeren terwijl jullie zelf niet aanwezig zijn dan moet dit vooraf gemeld
  • Onderverhuren of tijdelijk verhuren van uw kampeermiddel is niet toegestaan.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

  • U mag 1 bijzettentje van max. 6 m2 gratis op uw plaats zetten.
  • Bij leegstand van meer dan 1 week moet het tentje opgeruimd worden.
  • Indien het tentje groter is dan 6 m2 dan is dit, tegen betaling, mogelijk als de plek dit toelaat.

COVID-19 MAATREGELEN 2020

  • Om genoeg afstand te creëren tussen de kampeermiddelen moet iedereen een meter van de ‘erfgrens’ af staan. Aan de dissel kant en aan de achterkant.
  • Indien u een klein tentje wilt plaatsen voor de kinderen en u heeft een grote toercaravan dan zal deze evt. achter het kampeermiddel of ervoor geplaatst moeten worden.

Bij de receptie kunt u de sleutel en de peddels komen halen van het bootje dat bij het St. Annabos in het water ligt.

Verdeeld over de camping hangen diverse brandblussers.

Receptie, kantine, dierenhok buiten rechts, sanitairgebouw binnen rechts, jeugdhonk binnen links, patatkar, verhuurchalets.

Nabij het camperveld de Rozenhoek is het camper servicepunt. Hier kunt u met de camper schoon water tappen en grijs water dumpen.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

In het sanitair gebouw zijn drie dubbele familiedouches en 6 enkele douches. Alle douches werken met een warmwater munt apparaat dat +/- vier minuten water geeft voor € 0.50

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

  • Bij de comfortplaatsen en de camperplaatsen is een stopcontact voor een CEE stekker.
  • De stopcontacten zijn op 10 ampère gezekerd en voorzien van een aardlekschakelaar..
  • Bij de tentplaatsjes op de Gouthoek plaats 7-8 en 9 is geen elektrapunt.
  • Bij voldoende animo komt bakker Klok uit Hellevoetsluis iedere dag een broodbestelling bezorgen.
  • Zondag (in het hoogseizoen ook woensdag) is de Smulkar geopend voor uw friet en snacks
  • Dinsdag komt de bus van Pizza Fresca op het terrein om heerlijke verse pizza’s voor u te bakken.
  • We verhuren 2 elektrische fietsen, 4 normale fietsen en een aanhangfiets.
  • Het is niet mogelijk om uw eigen fiets in een stalling / schuur te plaatsen.
  • Bij de receptie kunt u een fietsknooppuntkaart afhalen.
  • Ga ook eens aan de andere kant van het water kijken en neem een pontje naar Hoek van Holland, Middelharnis, Brielle of het eiland tiengemeten.

Het College van Burgemeesters en Wethouders en de brandweer van de gemeente Westvoorne vinden het belangrijk dat recreanten veilig kunnen recreëren. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de recreatie ondernemer, maar voor een belangrijk deel ook bij de recreant zelf. Daarom is het belangrijk dat u als recreant weet wat de voorschriften zijn met betrekking tot een flessengasinstallatie. Gezien het belang van veilige installaties op de kampeerterreinen zullen er binnen de gemeente Westvoorne steekproefsgewijs controles worden gehouden. 

Verkoop:

  • Bij de receptie verkopen we 5 kg en 10.5 kg flessen.
  • Voor blauwe weggooiflessen verwijzen we u door caravanbedrijf de duinwei – Berkenrijs 12 Rockanje.
  • Voor het vullen van uw kunststofflessen kunt u terecht bij Voorne gas Achterdijk 54 Vierpolders.

Gasfles:

  • Er moet sprake zijn van een door het Stoomwezen BV goed gekeurde gasfles. Voor buitenlandse flessen geldt dat deze voorzien moeten zijn van een zogenaamd pi-kenmerk (Europees Keurmerk).
  • Shell-benegas en Primagas flessen moeten om de 15 jaar worden gekeurd. Andere merken om de 10 jaar.
  • Bij een kampeermiddel mogen maximaal 2 gasflessen worden geplaatst.
  • Gasflessen met een inhoudsvolume van meer dan 45 liter zijn NIET toegestaan.
  • Indien de gasflessen in een disselbak worden geplaatst moet deze goed geventileerd zijn. Omdat propaan- en butaangas zwaarder is dan lucht moet er een goede ventilatie zijn  op het bodemniveau.
  • De flessen mogen slechts gevuld zijn met gas waarvoor de flessen zijn beproefd,(geen autogas!).
  • Bij lekkende flessen moeten onmiddellijk maatregelen worden genomen om brand- en explosiegevaar te voorkomen.
  • Gasflessen mogen niet worden ingegraven en moeten geplaatst zijn op een niet vochtige en stevige ondergrond.
  • Gasflessen met een inhoud van meer dan 6 kilogram mogen niet in een caravan aanwezig zijn.
  • Gasflessen moeten altijd op een goed zichtbare, makkelijk toegankelijke plaats staan.
  • De gasflessen moeten beschermd zijn tegen directe zonnestraling. Laat altijd duidelijk zien waar de gasflessen staan (door bv. een felle rand te schilderen op de kast).
  • De flessen moeten staand zijn opgesteld en goed beveiligd zijn tegen omvallen.

Gasslangen:

  • Gasslangen mogen alleen gebruikt worden als deze goedgekeurd zijn. Goedgekeurde slangen zijn herkenbaar aan het NEN nummer op de slang. Butaangasslangen (zwart) en propaangasslangen (oranje) mogen niet ouder zijn dan 3 jaar, gerekend vanaf het productie jaartal, vermeld op de slang.
  • Een gasslang dient te allen tijde te worden vernieuwd indien deze scheuren vertoond, dan wel op een andere wijze niet voldoende deugdelijk meer is voor het doel waarvoor deze wordt gebruikt.
  • Indien de afstand tussen de gasfles(sen) en het gebruikerstoestel groter is dan 1 m, dan dient deze verbinding te worden uitgevoerd in 12 mm koperbuis; Dit houdt in dat de lengte van de gasslang niet groter mag zijn dan één meter.
  • Gasslangen moeten met een deugdelijke klem of perskoppeling aan beide zijden worden vast gezet. In verband met duurzaamheid dienen bij voorkeur roestvrijstalen slangklemmen te worden gebruikt.

Gasdrukregelaars:

  • Gasdrukregelaars die ouder zijn dan 5 jaar, gerekend vanaf het productiejaar, dienen te worden vervangen. Het productie jaartal staat op de regelaar vermeld.
  • De regelaars moeten dezelfde druk aangeven dan de aan te sluiten apparatuur (30 of 50 mbar).

Afsluitkranen:

  • Afsluiters en kranen moeten op gemakkelijk toegankelijke plaatsen zijn aangebracht (niet tussen vloeren en slecht geventileerde ruimten).
  • De kranen kunnen op lekkage gecontroleerd worden met zeepsop of gaslekzoeker.
  • Gaskranen moeten met de hand en zonder gebruikmaking van gereedschap opengedraaid worden.

Ventilatie:

  • Er moet gezorgd worden voor een goede lucht circulatie c.q. doorstroming van lucht in alle vertrekken en/of ruimten onder de caravan.

Installatie:

  • De installatie moet, conform de voorschriften van de campingeigenaar, periodiek door een erkend bedrijf worden onderhouden. U kunt worden verzocht om het bewijs van onderhoud te overleggen.
  • Bij de receptie is een routebeschrijving naar de huisartsen van Rockanje ,de huisartsenpost, het ziekenhuis en de nachtapotheek in Spijkenisse verkrijgbaar.
  • De tandarts helpt alleen indien er sprake is van een noodgeval tel nr: 0900-777 32 22
  • Op de receptie is een verbanddoos aanwezig.
  • Misschien voorbarig maar weet op iedere camping hoe uw kampeerplaats heet. 
    Op deze manier bent u in nood makkelijk te vinden !!!!
  • Bij de receptie hangt een AED. Deze wordt gebruikt bij een reanimatie.
  • Geef het altijd door bij de receptie als er een ambulance of een arts gebeld is. Wij zullen dan maatregelen treffen om de ambulance / arts op te vangen en naar u toe te brengen.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

  • Voelt u zich ziek dan blijft u thuis en neemt contact op met uw GGD en annuleringsverzekering.
  • Vanaf 1 juni kan iedereen met klachten (hoesten, verkoudheid en/of koorts) getest worden op het coronavirus. Bel voor een afspraak 0800-1202. Bij drukte kunt u ook GGD Rotterdam-Rijnmond bellen voor een afspraak via: 010 4438100. GGD Rotterdam-Rijnmond test op verschillende externe testlocaties, waaronder in Nissewaard en Goeree-Overflakkee. Bij mensen die ernstig ziek zijn, test de GGD thuis. Ook maakt de GGD Rotterdam-Rijnmond gebruik van mobiele testlocaties. Lees hier meer.
  • Honden zijn toegestaan.
  • Uw hond moet altijd aangelijnd zijn op een maximale lengte van 3 meter.
  • De hond moet al zijn behoeftes buiten de camping doen, dus ook niet op de parkeerplaatsen.
  • Het gebruik van een zgn. poepzakje verplicht. Bij iedere uitgang hangt een dispenser en een afvalbak.
  • Uitlaatzones: langs de Voet of kraagweg maar niet naast het dierenhek, het St. Anna bos met de kikkervijvers (100 m) of op het strand bij de Haringvlietdam( 2.5 km).
  • Huisdieren mogen nimmer overlast veroorzaken.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan in het sanitair paviljoen en/of de recreatieruimte.
  • U mag de dieren door het hek heen voeren.
  • Op maandag verzamelen we bij de receptie en gaan we gezamenlijk bij de kinderboerderij naar binnen om te voeren.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

  • Bij de receptie mag u, samen met uw kind, de sleutel komen halen voor het konijnen knuffelhok.
  • Om begrijpelijke redenen moet er tijdens het knuffelen wel altijd een volwassenen aanwezig zijn.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

Belangrijke nummers:
Receptie:      +31(0)181-404179
Privé Arie:   +31 (0) 6 30 67 43 92
Privé Ellen: +31 (0) 6 42 69 39 74

Reanimatie AED

De AED hangt in de receptie.
Er is altijd iemand bereikbaar via de deurbel of bovenstaande nummers.

Bel na 112 ook altijd één van bovenstaande nummers zodat wij hulp kunnen verlenen en de ambulance naar u toe kunnen brengen.

Brand

  • Bel 112
  • Bel daarna de receptie zie boven
  • Meld duidelijk waar de brand is zodat wij kunnen helpen en de brandweerwagen naar u toe kunnen brengen.
  • Veiligheid staat voorop maar probeer zelf een beginnende brand te blussen met één van de brandblussers op het terrein (sanitairgebouw binnen rechts, jeugdhonk binnen links, dierenstal buiten rechts, kantine, receptie, patathok en de verhuurchalets.
  • Een brandblusser moet in elk kampeermiddel voorhanden zijn.

Ongeval/ernstig letsel

  • Bel 112
  • Bel daarna receptie zie boven zodat wij hulp kunnen bieden en de ambulance naar u toe kan brengen.
  • Meld duidelijk waar het om gaat en waar het slachtoffer zich bevindt.

Ongeval / klein letsel:

Met kleinere verwondingen kunt u terecht bij de receptie / verbanddoos

Ramp

  • Luister naar Radio Rijnmond (centrale antenne: 96.1 Mhz, ether: 93.4 Mhz).
  • Volg de instructies op van onze medewerkers. Het park heeft verschillende (nood)in – en uitgangen.
  • Zorg dat u te allen tijde weet waar u bent op het terrein en waar de dichtsbijzijnde uitgang is.

Verzamelplaats

verzamel zo nodig op één van de verzamelplaatsen. Afhankelijk van de ramp die er is verzamelt u

  • in de kantine
  • op het plein bij de receptie
  • bij de shetlander stal / andere oprit.

Tips

  • Laat de brandblusser in uw kampeermiddel jaarlijks keuren. Alleen dan kunt u er op vertrouwen in geval van een calamiteit.
  • Installeer rook-, gas- en koolmonoxidemelders.
  • Laat uw gas apparaten regelmatig schoonmaken om verstikking door koolmonoxide te voorkomen.

COVID-19 MAARTEGELEN

Wij volgen aangepaste regels omtrent bedrijfshulpverlening, deze kunt u terug vinden op hetoranjekruis.nl.

Openbaar vervoer en taxi

De bushalte van de EBS lijndienst 404 vindt u op 500 meter afstand bij de ingang van onze collega camping Rondeweibos halte Schapengorsedijk.

Voor de actuele vertrek- en aankomsttijden kunt u kijken op www.9292.nl of bellen naar 0900-9292. U kunt uiteraard voor vragen ook terecht bij de receptie.

Naar Rotterdam met openbaar vervoer:

  • Met de bus of auto naar Spijkenisse centrum en vanaf daar met de metro naar het centrum Rotterdam.
  • Met de auto naar de RDM halte van de waterbus en vanaf daar naar het centrum. 

Contactgegevens taxi

  • Taxi Rockanje, tel. 0181 – 401 640
  • Vervoer op maat, tel. 010 – 498 4900

COVID-19 MAATREGELEN 2020

Verplaats uzelf zo veel mogelijk lopend of met de fiets. Mocht dit niet lukken, dan kunt u met uw eigen auto reizen. Maak alleen gebruik van het openbaar vervoer (ov) als het echt nodig is en u geen ander vervoer heeft en reis zoveel mogelijk buiten de spits. 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/verkeer-openbaar-vervoer-grensstreek/openbaar-vervoer

  • Op de kampeervelden mag men niet voetballen en/of vliegeren.
  • Tussen 22.00 uur en 8.00 uur moet het stil/rustig zijn.
  • De kinderen moeten in die tijd naar hun eigen plek of naar het jeugdhonk.
  • Er mag geen overlast worden veroorzaakt door bijv. radio, tv, motorvoertuigen, het bespelen van een muziekinstrument, enz.
  • U bent als recreant verantwoordelijk voor het naleven van de regels door u, uw gezin, uw bezoek en evt. uw dieren.
  • Houdt zelf ook een oogje in het zeil als uw kind in het jeugdhonk is.
  • Mocht u overlast hebben van uw medekampeerders, krop dat dan niet op maar spreek het in een vroeg stadium uit.
  • Als dit niet helpt kunt u ons dag en nacht benaderen om te komen luisteren, beoordelen en eventueel op te treden.

Bij aankomst ontvangt u een parkboekje met plattegrond. Hier staat omcirkelt waar uw plaats is. 

  • De plaats is aangegeven met bordjes. Zet het kampeermiddel een meter uit de ‘erfgrens’ zodat uw buren niet ingesloten zitten.
  • Het kampeermiddel moet met de opening naar het midden van het veld.
  • Het neerleggen van plastic en/of landbouwplastic juichen we zeker niet toe! Soms kan het echt niet anders maar we blijven u vragen om zo min mogelijk het groene gras te verstikken. Zo blijft de plaats na uw verblijf ook nog aantrekkelijk voor de gasten na u.
  • Indien u reist zonder voortent en u wilt met de voeten in het gras onder de luifel zitten dan is het in veel gevallen toegestaan om het kampeermiddel iets vooruit te zetten. Overleg dit wel altijd even met de receptie.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info.

  • In het hoogseizoen kunnen de kinderen twee keer per dag poetsen, borstelen, knuffelen en gratis drie rondjes rijden op één van onze shetlander pony’s
  • Op dinsdagavond is het een buitenrit waarbij de rondjes niet in de wei maar bij de kikkervijvers van het St. Annabos worden gelopen.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

Dringende berichten worden vanzelfsprekend persoonlijk aan u doorgegeven. Andere telefoonberichten worden aangeplakt bij de receptie, evenals inkomende post.

Vanaf mei 2018 moeten alle bedrijven voldoen aan de nieuwe Europese regelgeving (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
Op basis daarvan hebben wij dit ‘Privacy Reglement Midicamping Van der Burgh’ opgesteld. 
Bewust of onbewust deelt u uw persoonsgegevens met ons. Dat kan door middel van een reservering, een pinbetaling of een bancaire overschrijving, een inschrijving voor een recreatie evenement enz. 
In dit privacy regelement staat uitgebreid omschreven hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan. Uiteraard zijn uw persoonlijke gegevens bij ons in veilige handen.

  • We verkopen geen persoonsgegevens aan derden.
  • Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt ten behoeve van een optimale dienstverlening, bedrijfsvoering en marketing.
  • U kunt u makkelijk in en uitschrijven voor onze nieuwsberichten.
  • LET OP!! Als we geen reactie van uw kant hebben gehoord gaan wij er vanuit dat we foto en filmmateriaal mogen gebruiken van u, uw gezinsleden en/of visite voor marketingdoeleinden.

Wat zijn de persoonsgegevens die we bewaren?

  • Persoonsgegevens die van belang zijn voor de reservering van uw vakantie op de camping.

Uw naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummers, emailadres, kenteken, gezinssamenstelling, voorkeur kampeerplaats en lidmaatschappen,

  • Foto’s waarop u, uw familielid en/of visite misschien duidelijk herkenbaar in beeld is.
  • Camerabeelden van de beveiligingscamera’s.

Welke gegevens verzamelen wij en hoe gebruiken wij deze?

  • Wij verwerken de persoonsgegevens die belangrijk zijn voor uw boeking in uw aanvraag / reservering. Zo kunnen wij uw aanvraag / reserveringen beheren en u van relevante informatie voorzien.
  • We sturen marketingberichten, al dan niet via een nieuwsbrief.
  • Wij meten uw tevredenheid.
  • Foto’s en filmpjes worden onder andere gemaakt tijdens sport en spel momenten. De foto’s worden door ons gemaakt maar soms ook door andere kampeerder en daarna aan ons gegeven. Deze kunnen gebruikt worden in folders, website en andere reclamemarkting.
  • Camerabeelden van de beveiligingscamera’s worden alleen gebruikt in geval van overlast, schades en/of diefstal.
  • Midicamping Van der Burgh maakt gebruik van de sociale media middels een Facebook pagina en een website www.midicamping.nl. Door te reageren op deze sociale media geeft u toestemming dat uw naam wordt vernoemd
  • Bij het verblijf op ons park wordt door ons een zogenoemd digitale nachtregister formulier bijgehouden. De gegevens van u worden verwerkt onder meer voor het geval van calamiteiten.

Waar slaan wij uw gegevens op?

Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen onrechtmatige verwerking,

  • We hanteren een gebruikersnaam en wachtwoordbeleid op onze systemen;
  • Wij maken back-ups van de persoonsgegevens om deze te kunnen herstellen bij fysieke of technische incidenten;
  • We testen en evalueren regelmatig onze maatregelen;
  • Onze medewerkers zijn geïnformeerd over het belang van de bescherming van persoonsgegevens.
  • Sommige gegevens staan op een beveiligde externe server en sommige staan op de interne harde schijf. Beide zijn beveiligd en niet toegankelijk voor derden.

Hoelang bewaren wij uw persoonsgegevens?

  • Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het doel waarvoor wij de gegevens in ons bezit hebben
  • Als u wilt dat uw gegevens eerder uit ons systeem verwijderd worden dan kunt u dit altijd aangeven en zullen we de gegevens verwijderen.
  • De foto’s worden levenslang intern en extern bewaard. Geef het door als u dit niet wilt zodat deze gegevens worden verwijderd of uw gezicht onherkenbaar wordt gemaakt.
  • De camerabeelden worden max.4 weken bewaard en dan overschreven door nieuwe beelden. In geval van criminele incidenten bewaren we de beelden tot dit is afgehandeld.

Info aan derden

Wij geven alleen persoonsgegevens door aan andere partijen indien dit noodzakelijk/wettelijk voorgeschreven is. Zo maken wij gebruik van een derde partij voor:

  • Wettelijke verplichtingen in verband met het nachtregister: Gemeente Westvoorne
  • Het onderhouden van onze website midicamping.nl.
  • Een softwareprogramma voor het maken van recreatieve boekingen en facturatie.
  • Een softwareprogramma voor het voeren van de algemene boekhouding.
  • Wettelijke verplichting tijdens een politie of gemeentelijk onderzoek.

Wat zijn uw privacy-rechten?

Wij vinden het belangrijk dat u controle heeft over uw persoonsgegevens. U kunt deze controle uitoefenen via de volgende rechten:

  • Recht op informatie
  • Recht op inzage
  • Recht op correctie
  • Recht om vergeten te worden
  • Recht om bezwaar te maken tegen marketing en profilering
  • Recht op het intrekken van uw toestemming
  • Recht om te klagen

Midicamping Van der Burgh behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het privacy beleid. Check daarom regelmatig het privacy reglement voor een update.

In geen geval kan Midicamping Van der Burgh aansprakelijk worden geacht voor enige directe of indirecte schade die voortvloeit uit een foutief of onrechtmatig gebruik door een derde van de persoonsgegevens.

LET OP!  Als we geen reactie van uw kant hebben gekregen gaan wij er, na het maken van uw boeking, vanuit dat we foto en film materiaal mogen gebruiken van u, uw gezinsleden en/of visite voor marketing doeleinden. Natuurlijk kunt u ook achteraf melding maken waarbij we uw materiaal verwijderen.

COVID-19 MAATREGELEN 2020

Als de overheid uw gegevens nodig heeft om Corona volgsysteem toe te passen zullen we uw gegevens doorspelen. Geef aan als u dit pertinent niet wenst!

  • Bij de receptie kunt u terecht voor informatie over de camping en/of omgeving.
  • De receptie is geopend van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 18:00 en van 19:00 tot 21.00 uur. 
    (Dus tijdens de lunch 12:00 en 14:00 uur en diner 18:00 en 19:00 uur gesloten)
  • Voor dringende gevallen is de receptie natuurlijk 24 uur 7 dagen in de week bereikbaar.
  • Indien er niemand aanwezig is bij de receptie kunt u ons telefonisch bereiken via onze privé nummers 
    Arie 06-30674392 en Ellen 06-42693974

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

Op de comfortplaatsen is een afvoerpunt op de plaats.

  • Het aantasten van de sfeer door wanordelijk of agressief gedrag, het plegen van vandalisme, overmatig alcoholgebruik of door welke oorzaak dan ook, of het in diskrediet brengen van de goede naam van Midicamping Van der Burgh, evenals het zich niet houden aan de aanwijzingen door of vanwege de campingeigenaar gegeven, worden als overtreding van de regels beschouwd.
  • Overtreding van deze regels kan leiden tot ontzegging van de toegang tot de camping voor kortere of langere duur, dan wel tot beëindiging van de standplaatsovereenkomst.
  • U bent als recreant verantwoordelijk voor het naleven van de regels door u, uw gezin, uw bezoek en evt. uw dieren.

COVID-19 MAATREGELEN 2020

  • We moeten het met elkaar doen dus iedereen kan en mag u erop aanspreken als zij constateren dat hygiëne of afstandsregels niet worden toegepast.
  • Bij elk gebouw hangt een duidelijk leesbaar reglement.
  • Steekproefgewijs zullen er controles zijn door ons en de gemeentelijke handhavers.
  • Als gasten zich niet aan de voorschriften houden, kunnen zij de toegang tot de camping ontzegd worden. 
  • De gemeentelijke handhavers handhaven op basis van de noodverordening en, als hier reden toe is, kunnen zij beslissen dat een camping voor publiek moet sluiten.
Klik hier voor

Reglement seizoenplaatsen

Herzien oktober 2012 en jan 2019 (meegestuurd met factuur 2019)

Looptijd:

  • Uw seizoenplaats loopt van 1-4 tot 31-10
  • Indien u het volgende seizoen weer komt kamperen mag de toercaravan op de plaats blijven staan.

Nutsvoorziening:

Op uw vaste plaats zijn verschillende aansluitpunten (riool, water en elektra)  aanwezig. Deze punten is de scheiding tussen het campingnetwerk en het netwerk op uw plaats. Alle kosten, eventueel voor beide netwerken, die veroorzaakt worden door storingen en/of foutief gebruik van het netwerk op uw plaats, zijn voor uw rekening.

Gas:

  • Bij iedere (sta) caravan mogen max. 2 gasflessen voor propaan of butaangas (vol of leeg) staan.
  • U bent verplicht om jaarlijks uw gasinstallatie te (laten) controleren en minstens om de 3 jaar uw gasslang te vervangen.

Riolering:

  • Bij aansluiting op de riolering kunt u gebruik maken van het rioolpunt achter uw caravan.

Water:

  • U kunt achter de caravan gebruik maken van de waterkraan.
  • Vaak moet u deze kraan delen met uw buren waardoor een permanente aansluiting naar uw toercaravan niet mogelijk is.
  • Bij vriezend weer worden de kranen afgesloten.

Elektra:

  • Het verbruik van de elektra wordt bijgehouden door middel van meterstanden en deze worden in het najaar gefactureerd.
  • Het stopcontact van de camping is aangesloten met een aardlekschakelaar,
  • U bent verantwoordelijk voor een goedgekeurde installatie in de toercaravan
  • U kunt in totaal max. 10 ampère gebruiken. Controleer zelf of laat controleren of de ampère van uw eigen zekeringen en aardlekschakelaar niet te hoog zijn.

Plaatsen van de toercaravan:

  • De toercaravan moet met de opening naar het midden staan.
  • Er mag één bijzettentje op de plaats erbij gezet worden.
  • Er mag één schuurtje op de plaats erbij gezet worden.
  • De toercaravan moet één meter uit de ‘erfgrens’ staan.
  • De voortent mag van tentdoek en in overleg mag er ook een ‘vaste’ voortent geplaatst worden.
  • In de voortent mag een vaste vloer gelegd worden.

(Ver) Bouwen:

  • Als de gemeente Westvoorne een ander bestemmingsplan en/of omgevingsvisie aanneemt dan veranderen ook de regels qua bouwen en bebouwing op de camping.
  • Bespreek daarom altijd uw plannen en ideeën eerst met de campingeigenaar.
  • In de periode van 1 juli tot 1 september, in voor en naseizoen tijdens de schoolvakanties en iedere zondag, mag er niet gebouwd en/of verbouwd worden
  • Het (ver)plaatsen van bouwsels, zoals schuurtjes, schuttingen enz., het aanleggen van een terras, evenals het verbouwen van de caravan is zonder de schriftelijke toestemming van de campingeigenaar verboden.
  • Om toestemming te verkrijgen voor een (ver) bouwing dient u een tekening (zij- en bovenaanzicht), voorzien van maten en materiaalkeus, in te dienen. Als er geen bezwaren zijn ontvangt u de tekening terug voorzien van handtekening en stempel. Bewaar dit document als goedkeuringsbewijs.
  • De afstanden tussen de bebouwingen van iedere plaats (dus ook de schutting) moet minimaal 3 meter zijn. De afstand tussen de haag en de caravan, schutting, schuur e.d. moet daarom minimaal 1.5 meter zijn. Dus u houdt 1.5 meter afstand en de buren houden ook 1.5 m afstand waardoor 3 meter afstand is.
  • Kampeermiddelen, schuurtjes, schuttingen e.d. die niet voldoen aan redelijke eisen van welstand en onderhoud of zijn geplaatst zonder goedkeuringsbewijs kunnen worden geweigerd, dan wel, nadat u hiervan schriftelijk op de hoogte bent gesteld, op uw kosten van de camping worden verwijderd. Hier geldt nooit een verjaring

Beplanten en snoeien.

  • Het kappen, zagen, snijden evenals het verplaatsen en/of beschadigen van afrasteringen en/of beplanting zonder overleg is verboden.
  • In de maanden maart t/m oktober worden geen snoeiwerkzaamheden verricht.
  • In het laagseizoen en winter wordt van u verwacht dat u na overleg en goedkeuring van de eigenaar de haag achter de caravan snoeit. Vaak kunt u dan ook uw groter groenafval via ons gratis afvoeren.
  • De beplanting die u zelf plant mag geen overlast veroorzaken voor de andere recreanten.
  • De plaats dient in goede staat van onderhoud te worden gehouden. De plaats moet op 1 november opgeruimd zijn en vrij van losliggende spullen
  • Als dit niet of onvoldoende gebeurt zijn wij genoodzaakt, na sommatie, op uw kosten de verzorging uit te voeren.
  • Het gebruik van gif is niet toegestaan.

Beëindigen van uw seizoenplaats:

  • Ga met uw plannen altijd eerst naar de campingeigenaar.
  • In het geval van het overlijden van de betalende eigenaar/kampeerder komt de betalingsplicht en/of opruimplicht te liggen bij de erfgenaam. Als de erfgenaam wil blijven kamperen dan heeft hij/zij voorrang op de wachtlijst en gaat het op dat moment geldende kampeertarief betalen.
  • Bij het beëindigen van de overeenkomst dient de plaats volledig opgeruimd en netjes te worden achtergelaten, vrij van schuurtje, tegels, vaste voortentvloer, afval, losse voorwerpen enz.
  • Uw seizoenplaats overeenkomst loopt van 1 april tot 31 oktober.
  • Totdat de seizoenplaats leeg en opgeruimd is blijven alle betalingsverplichtingen van toepassing.
  • Op de camping staan 4 skelters welke de kinderen gratis mogen gebruiken.
  • Eén kind per skelter dus het zitten op de zijkanten of plastic kappen mag niet.
  • ‘s Avonds moeten de skelters teruggebracht worden naar het plein bij de receptie.
  • Help mee om de skelters heel te houden en laat ze niet gebruiken als botsauto.
  • Als uw kind er niet meer mee speelt moet de skelter goed in zicht staan zodat een ander kind hem weg kan halen om ermee te spelen.
  • Tussen 22.00 uur en 8.00 uur is de slagboom dicht en de camping afgesloten.
  • Indien u, tussen deze tijden, gebruik wilt maken van uw auto dan moet deze op de buitenparkeerplaats staan.
  • In totaal zijn er 9 toiletten in het sanitair gebouw. Er zijn ook kindertoiletten en een seniorentoilet (binnen).
  • Natuurlijk is er toiletpapier aanwezig bij de toiletten.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

KLIK HIER VOOR
Recron Voorwaarden Vaste Plaatsen PDF

Reglement vaste plaatsen
Herzien oktober 2012 en jan 2019 (meegestuurd met factuur 2019)

Looptijd:
Uw vaste plaats loopt van 1-4 tot 31-10 en wordt automatisch verlengd tenzij u of wij deze willen beëindigen.
Nutsvoorziening:

Op uw vaste plaats zijn verschillende aansluitpunten (riool, water en elektra) Deze punten is de scheiding tussen het campingnetwerk en het netwerk op uw plaats. Alle kosten, eventueel voor beide netwerken, die veroorzaakt worden door storingen en/of foutief gebruik van het netwerk op uw plaats, zijn voor uw rekening.

Water:
Het verbruik van water gaat via de watermeter en wordt in het najaar gefactureerd.
Na 1 november moet u zelf in de waterput het water aftappen d.m.v. het aftapkraantje om bevriezing te voorkomen.

Gas:
Bij iedere (sta) caravan mogen max. 2 gasflessen voor propaan of butaangas (vol of leeg) staan.
LPG tanks zijn verboden.
U bent verplicht om jaarlijks uw gasinstallatie te (laten) controleren en minstens ééns per 3 jaar uw gasslang te vervangen.

Riolering:
U bent de kosten van de rioolheffing verschuldigd.
Bij aansluiting op de riolering geldt dat u gebruik moet maken van PVC klasse 41 en moet werken met een zeer gering afschot (1 cm op 10 m.). Gebruik geen vochtige doekjes in het riool.

Elektra:
Het verbruik van de elektra wordt bijgehouden via de meterstanden en in het najaar gefactureerd.
Voor de aansluiting van de elektra geldt dat u uitsluitend grijze grondkabel mag gebruiken.
Deze moet nadat hij zo lang mogelijk is ingegraven zo kort mogelijk verticaal naar de caravan worden gelegd.
U bent verplicht om de elektriciteitsinstallatie in uw caravan aan te sluiten, te gebruiken volgens de NEN- veiligheidsnormen en te laten controleren.
U bent verplicht om een aardlekschakelaar aan te sluiten. Controleer of alle stopcontacten achter deze aardlekschakelaar staan.
U kunt in totaal max. 16 ampère gebruiken. Controleer zelf of laat controleren of de ampère van uw eigen zekeringen niet te hoog zijn.

(Ver) Bouwen:
Als de gemeente Westvoorne een ander bestemmingsplan en/of omgevingsvisie aanneemt dan veranderen ook de regels qua bouwen en bebouwing op de camping.
Bespreek daarom altijd uw plannen en ideeën altijd eerst met de campingeigenaar.
In de periode van 1 juli tot 1 september, in voor en naseizoen tijdens de schoolvakanties en iedere zondag, mag er niet gebouwd en/of verbouwd worden
Het (ver)plaatsen van bouwsels, zoals schuurtjes, schuttingen enz., het aanleggen van een terras, evenals het verbouwen van de caravan is zonder de schriftelijke toestemming van de campingeigenaar verboden.

Om toestemming te verkrijgen voor een (ver) bouwing dient u een tekening (zij- en bovenaanzicht), voorzien van maten en materiaalkeus, in te dienen. Als er geen bezwaren zijn ontvangt u de tekening terug voorzien van handtekening en stempel. Bewaar dit document als goedkeuringsbewijs.
De huidige regels zijn dat de totale bebouwing van uw plaats nimmer meer mag zijn dan 50 m2 incl. 6 m2 voor een berging. Het kan zijn dat deze regels veranderen.

De afstanden tussen alle bebouwing( dus ook de schutting) moet minimaal 3 meter zijn. De afstand tussen de haag en de caravan, schutting, schuur e.d. moet daarom minimaal 1.5 meter zijn.

De (sta) caravan moet, middels een op het chassis aangebracht assenstel met wielen altijd verplaatsbaar blijven.

Kampeermiddelen, schuurtjes, schuttingen e.d. die niet voldoen aan redelijke eisen van welstand en onderhoud of zijn geplaatst zonder goedkeuringsbewijs kunnen worden geweigerd, dan wel, nadat u hiervan schriftelijk op de hoogte bent gesteld, op uw kosten van de camping worden verwijderd. Hier geldt nooit een verjaring

Beplanten en snoeien.
Het kappen, zagen, snijden evenals het verplaatsen en/of beschadigen van afrasteringen en/of beplanting zonder overleg is verboden.
In de maanden maart t/m oktober worden geen snoeiwerkzaamheden verricht. In het laagseizoen en winter is snoeien alleen toegestaan na overleg en goedkeuring van de eigenaar. Vaak kunt u dan ook uw groter groenafval via ons gratis afvoeren.
De beplanting die u zelf plant mag geen overlast veroorzaken voor de andere recreanten.
De plaats dient in goede staat van onderhoud te worden gehouden. De plaats moet op 1 november opgeruimd zijn en vrij van losliggende spullen
Als dit niet of onvoldoende gebeurt zijn wij genoodzaakt, na sommatie, op uw kosten de verzorging uit te voeren.
In incidentele gevallen kan, tegen betaling, het gras worden gemaaid.
Het gebruik van gif is niet toegestaan.

De afstanden tussen alle bebouwing moet minimaal 3 meter zijn. De afstand tussen de beplanting en de caravan, schutting, schuur e.d. moet minimaal 1.5 meter zijn.

Beëindigen van uw (sta) caravan plaats:
Ga met uw verkoopplannen altijd eerst naar de campingeigenaar.
In het geval van het overlijden van de betalende eigenaar/kampeerder komt de betalingsplicht en/of opruimplicht te liggen bij de erfgenaam. Als de erfgenaam wil blijven kamperen dan heeft hij/zij voorrang op de wachtlijst en gaat het op dat moment geldende kampeertarief betalen.
Nadat u hebt aangegeven dat u de (sta)caravan wil verkopen wordt de (sta)caravan, in overleg met u, door ons getaxeerd. De taxatie is alsof de stacaravan los aan de weg zou staan.
Als u het niet eens bent met de door ons getaxeerde waarde kunt u de caravan laten taxeren door een onafhankelijke, hiertoe bevoegde partij.

Als de getaxeerde waarde lager is dan € 1500, – dan mag de (sta) caravan niet meer op de standplaats worden verkocht. U moet de stacaravan dus slopen of op laten halen door een opkoper.
Bij het beëindigen van de overeenkomst dient de plaats volledig opgeruimd en netjes te worden achtergelaten, vrij van schuurtjes, tegels, afval, losse voorwerpen enz.

Indien een caravan moet worden gesloopt of afgevoerd, zijn de kosten van sloop en/of afvoer voor rekening van u als eigenaar van de caravan.
Totdat de caravanplaats leeg en opgeruimd is blijven alle betalingsverplichtingen van toepassing.

Als de taxatiewaarde hoger is dan € 1500.-
De eigenaar houdt een lijst bij van kampeerders die graag een seizoenplaats en/of een stacaravan plaats willen hebben.
De kampeerders die een seizoenplaats hebben en willen doorstromen naar een vaste plaats hebben voorrang op de ‘nieuwe’ kampeerders. Dit geldt ook voor de voorseizoenplaats die doorstroomt naar een seizoenplaats.
Een uitzondering wordt gemaakt indien u de stacaravan wilt verkopen aan uw eigen kinderen.
Mocht niemand van de wachtlijst interesse hebben in de aangeboden (sta) caravan dan kunt u zelf actief op zoek gaan naar een koper.
De campingeigenaar houdt altijd het recht om met de nieuwe eigenaar geen nieuwe overeenkomst af te sluiten.
Totdat de caravan officieel verkocht is blijven alle betalingsverplichtingen van toepassing
Bemiddelingskosten:

Als de (sta) caravan, na goedkeuring van de eigenaar, op Midicamping van der Burgh verkocht wordt met behoud van plaats dan wordt er door ons een toeslag geheven van 5% van de verkoopprijs, met een minimum van € 200.- en een maximum van € 500.-. Deze toeslag dient te worden betaald door de koper.

Klik hier voor 

Specifieke informatie en reglement verhuurchalets.

Lees voor meer informatie ook de huisregels

We zijn blij dat u gekozen hebt voor een verblijf op onze Midicamping. We zullen er alles aan doen om het verblijf prettig te laten verlopen Helaas kan dit niet zonder een aantal opgestelde huisregels Midicamping van der Burgh.

Omdat wij ons bij de Recron hebben aangesloten moeten we ook deze regels doorvoeren. U kunt ze ook vinden als meegestuurde pdf of op de site www.midicamping..nl bij de reglementen..

Aankomst- en/of vertrektijden bij het huren van een chalet:

  • Op de aankomst dag bent u vanaf 14.30 uur van harte welkom. Op de vertrekdag moet het chalet om 11:00 uur weer vrij zijn.
  • Let op! De receptie is tussen 12:00 en 14:00 uur gesloten.

Afvalverwerking:
Wij verzoeken u vriendelijk om te helpen onze camping schoon en aantrekkelijk te houden, verwerk uw afval op de juiste manier en voorkom zwerfafval.

  • Batterijen bij de supermarkt
  • Chemisch toilet legen aan de zijkant bij het sanitair gebouw
  • Huisvuil in afgesloten zakken in de container bij de milieustraat.
  • Glas in de glasbak bij de milieustraat.
  • Groen afval bv groenten, fruit, oud brood en dergelijke bij de dieren brengen.
  • Grof vuil, grote hoeveelheden of grote stukken afval moeten ingeleverd worden bij de gemeentewerf van uw eigen woonplaats. Zet geen grof vuil naast de containers.
  • Papier en platgemaakt karton in de papiercontainer milieustraat.
  • PMD (plastic, metaal en drinkkarton) dichtgebonden zakken in de grote container nabij de milieustraat. Nieuwe zakken kunt u afhalen bij de receptie
  • PMD (plastic, metaal en drinkkarton) losse artikelen in de grijze kliko nabij de milieustraat.
  • Olie, vetten of chemische stoffen mogen nooit in het riool.
  • Iedere keer bij vertrek dient u uw chalet en de tuin volledig opgeruimd en netjes achter te laten, vrij van afval en losse voorwerpen

Annuleren:

  • Kijk hiervoor naar het annuleringsreglement dat is meegestuurd met uw reserveringsbevestiging of op de campingwebsite www.midicamping.nl

Badkamer:

  • Wastafel met mengkraan
  • Toilet
  • Douche

Betaling van het verhuurchalet:

Bij een reservering voor februari mag het in 3 termijnen

  • 1e termijn 100 euro binnen3 weken na reserveren
  • 2e termijn (helft van het overgebleven bedrag) voor 1 april
  • 3e termijn (restant bedrag) 3 weken voor aankomstdatum

Bij een reservering na februari mag het in 2 termijnen

  • 1e termijn bestaat uit de helft van het bedrag binnen 3 weken na reserveren
  • 2e termijn bestaat uit het restant bedrag drie weken voor aankomstdatum

u kunt de reservering betalen via de bank. Gebruik dan ons rekeningnummer NL 20 RBRB 0706 5235 20 en vermeld dan uw naam en het reserverings/factuurnummer.

Bezoekers:

  • Uw bezoek is welkom.
  • De bezoekers moeten hun auto parkeren op de buitenparkeerplaats. Zo staan zij nooit voor een dicht slagboom om 22.00 uur en houden ze de plaatsen vrij voor de kampeerders.
  • Zij mogen, nadat zij zich gemeld hebben bij de receptie, gratis het kampeerterrein op.
  • Overnachtende bezoekers moeten een nachtregistratieformulier invullen. U begrijpt hopelijk dat er max. 5 personen in het chalet kunnen verblijven.

Bijzettentje in de tuin van het verhuurchalet:

  • U mag 1 bijzettentje van max. 6 m2 gratis op uw plaats zetten.
  • Bij leegstand van meer dan 1 week moet het tentje opgeruimd worden.

Huisdieren in het verhuurchalet:

  • Door ervaringen met allergieën bij andere huurders is uw huisdier en/of het huisdier van uw visite niet welkom in een verhuurchalet.

Leefruimte:

  • Eethoek met stoelen
  • Kleine bank – tafeltje – kast
  • Televisie met KPN digitenne aansluiting

Keuken:

  • Pannen – bestek – glazen – bekers – servies
  • Senseo koffiezetter – waterkoker
  • Schoonmaakemmer met schoonmaakmiddel – stofzuiger
  • 4 pits gasstel – afzuigkap
  • Het is mogelijk om een keukendoek, theedoek, vatendoek en afwasborstel te huren.
  • Magnetron

Roken in het verhuurchalet:

  • de chalets zijn rookvrij.
  • Het sanitair gebouw en de kantine zijn ook rookvrij.

Schoonmaak in het verhuurchalet:

  • Maak altijd een melding bij de receptie indien u het chalet niet schoon aantreft.
  • Laten schoonmaken:
    u kunt de schoonmaak door ons laten doen. U moet dan wel zelf, het afval wegbrengen, de afwas doen en de vloer bezemschoon achterlaten. Eventueel gehuurd beddengoed samenvoegen in een kussensloop
  • Zelf schoonmaken:
    U maakt het chalet schoon zoals u het zelf wilt aantreffen.
    (afval wegbrengen en vuilnisbak reinigen, afwas doen en keuken reinigen, sanitair goed reinigen, kranen en spiegel opwrijven, stofzuigen, dweilen, inhoud van de kasten netjes en schoon neerzetten, senseo leeg maken, koelkast schoonmaken en laag zetten, dekbedden netjes opvouwen, eventueel gehuurd beddengoed samenvoegen in een kussensloop, muren en plafonds ontdoen van muggenvlekken.)

Slaapkamers:

  • In het chalet zijn drie slaapkamers. 
    1 persoons bed (0.90×200) met kussen en éénpersoons dekbed – legkast
    1 stapelbed (0.90×2.00) met twee kussens en twee éénpersoons dekbedden – legkast

1 tweepersoonsbed (1.40×2.00) met twee kussens en een tweepersoons dekbed. – legkast

  • Het is mogelijk om bij de receptie een lakenpakket te huren.

Tuin:

  • Tuinset of picknickset met losse stoelen
  • Schuurtje

Vertrek kampeerplaats:

Voor 12:00 moet u de plaats verlaten hebben en deze opgeruimd en netjes achter  laten. Dus vrij van afval en losse voorwerpen en haringen.

Vertrek verhuurchalet:

U dient voor 12:00 uur het verhuurchalet te verlaten. 
We vragen u om de volgende acties:

  • De bedden afhalen en opgevouwen bij de deur leggen
  • De afwas doen, afdrogen en in de kast opruimen
  • Het fornuis en de keukeninventaris schoon achterlaten
  • De koelkast leeghalen, op de laagste stand zetten en de deur sluiten
  • De thermostaat van de verwarming laag zetten
  • Vuilniszakken en evt. ander afval in de daarvoor bestemde containers deponeren

In het sanitair gebouw bij de wasmachines staat een mini vriezer. Deze mini vriezer is bedoeld om diepvrieselementen te koelen.

  • In het sanitair gebouw staan 3 wasmachines en 3 drogers.
  • Een was- droogmunt kunt u voor € 3.50 bij de receptie aanschaffen.
  • U mag uw eigen vertrouwde wasmiddel gebruiken.

COVID-19 MAATREGELEN 2020 kijk hier voor meer info

Op de comfortplaatsen is op de plaats een waterkraan met drinkwater.

  • Midicamping Van der Burgh aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade aan eigendommen als gevolg van weersinvloeden, brand, diefstal, aanrijding, vernieling, vandalisme of mogelijke gevolgen in de ruimste zin van het woord. Dit geldt ook tijdens de activiteiten welke op en/of buiten de camping georganiseerd worden
  • Midicamping Van der Burgh aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het onklaar raken van faciliteiten en/of voorzieningen. Aanspraken, schadevergoeding of restitutie van staangeld kunnen niet worden gehonoreerd.
  • Op het hele terrein is er bereik voor ons wifi netwerk.
  • U kunt een ticket aanschaffen bij de receptie. Deze werkt voor één apparaat. U kunt wel met het ene apparaat uitloggen en met het andere apparaat inloggen.
  • Indien u meerdere tickets koopt krijgt u korting.

 

Hoe logt u in:

  • U koopt een ticket bij de receptie
  • U zoekt via uw apparaat naar de sterkste zendmast (in totaal 4 stuks) en u maakt hier verbinding mee.
  • sommige toestellen komen nu automatisch in het inlogscherm maar anders gaat u naar www.aplogin.com
  • U komt in een oranje scherm waar u in het witte gedeelte de code kunt intypen.
  • Heeft u een code met een O dan is dit in bijna alle gevallen een nul en niet de letter O
  • tik op het agree vakje en u bent ingelogd.

Wilt u wisselen van apparaat?

  • Ga naar www.aplogin.com en tik op het vakje uitloggen
  • U kunt niet uitloggen door de wifi of telefoon uit te zetten. Het kastje aan onze muur weet dan niet dat u wilt uitloggen!
  • Doorloop de stappen van inloggen met het andere apparaat.

Mocht u problemen ervaren met de WiFi verbinding kom dit dan melden.

 

  • Het kampeerseizoen loopt van begin april tot en met eind oktober
  • Echter u bent in de herfst en winter ook gewoon welkom.
  • Zelfs in de periode kerst en oud-en nieuw kunt u, zonder vuurwerk,  komen kamperen.
  • Een klein zwembadje met een laagje water mag in de tuin gezet worden.
  • Om de 2 dagen moet het zwembadje verplaatst worden zodat het gras niet verstikt.
Translate »