Veel gestelde vragen...................

Een alles omvattende regel is dat u rekening moet houden met uw medekampeerder en geen overlast mag veroorzaken voor uw medekampeerder!
Mocht uw vraag er niet bij zitten dan hoor ik graag van u.

*Dit is een dynamisch document waar, indien nodig, extra uitleg of beleid aan toegevoegd wordt.

Let op!
Vanaf 2022 gaan we werken met een ander reserveringssysteem. Met het programma van Tommy booking kunt u beter online reserveren, zullen er duidelijke reserveringsbevestigingen verstuurd worden maar moeten de vakanties ook in termijnen vooraf voldaan worden. Meer info krijgt bij uw volgende boeking.  

Aankomst en vertrek
  • De aankomsttijd is 14:00 
  • Let op! De receptie is tussen 12:00 en 14:00 gesloten.       
  • Als u te vroeg bent kunt u uw caravan plus evt. de auto op één van onze parkeerplaatsen neerzetten en alvast gaan genieten van de camping of mooie omgeving.
  • In het laagseizoen is het vaak wel mogelijk om een vroege aankomst € 10.00 of laat vertrek € 10.00 te boeken. Geef dit aan bij uw reserveren. 

Vertrek kampeerplaats:

Voor 12:00 moet u de plaats verlaten hebben en deze opgeruimd en netjes achter  laten. Dus vrij van afval en losse voorwerpen en haringen.

Vertrek verhuurchalet:

U dient voor 11:00 uur het verhuurchalet te verlaten. 

U betaald € 50.00 borg welke na de eindcontrole wordt terugbetaald. De regels hiervoor zijn:
  • het afval wegbrengen
  • de afwas doen en het servies, pannen glazen enz droog en schoon in de kast zetten
  • de bedden afhalen en de dekbedden gevouwen op de bedden leggen
  • gehuurd beddengoed samenvoegen in een kussensloop en in de grote slaapkamer leggen
  • de koelkast leegmaken en laag zetten
  • thermostaat of gaskachel laag zetten
  • het toilet borstelschoon maken en de putjes en wasbak vrij maken van haren.
  • de vloer bezemschoon maken
  • er zijn geen beschadigingen in en rondom het chalet welke nog niet bij ons bekend waren. Maak dus altijd een melding bij de receptie indien u het chalet niet schoon aantreft of een ernstige beschadiging ziet.

Bij aankomst ontvangt u een parkboekje met plattegrond. Hier staat omcirkelt waar uw plaats is. 

  • De plaats is aangegeven met bordjes. Zet het kampeermiddel een meter uit de ‘erfgrens’ zodat uw buren niet ingesloten zitten.
  • Het kampeermiddel moet met de opening naar het midden van het veld
  • Het neerleggen van plastic en/of landbouwplastic juichen we zeker niet toe! Soms kan het echt niet anders maar we blijven u vragen om zo min mogelijk het groene gras te verstikken. Zo blijft de plaats na uw verblijf ook nog aantrekkelijk voor de gasten na u.
  • Indien u reist zonder voortent en u wilt met de voeten in het gras onder de luifel zitten dan is het in veel gevallen toegestaan om het kampeermiddel iets vooruit te zetten. Overleg dit wel altijd even met de receptie.
  • Op de kampeervelden mag u niet parkeren en de auto’s dienen uitsluitend te worden geparkeerd op de parkeerplaatsen. Dus niet langs de straat.
  • Er mag altijd maar 1 auto per plaats op de camping geparkeerd staan. De tweede auto moet dus op de buitenparkeerplaats staan.
  • Niet bindend maar wel fijn als u mee wilt werken aan ons parkeer advies:
    • Alle auto’s die niet vaak gebruikt worden van de camping af en parkeren op de buitenparkeerplaatsen. 
    • Achterste parkeerplaatsen voor de velden Moorhoek, Poortershoek en Gysenhoek, Suythoeck, Grootenhoek en Voethoek.
    • Parkeerplaatsen naast de Waalhoek en Welhoek voor de Waalhoek, Welhoek
    • Voorkant bij de dieren voor de Noorthoeck, Gouthoek, Heerenhoek, Cloosterhoek en Steenhoek
  • U mag 1 bijzettentje van max. 6 m2 gratis op uw plaats zetten.
  • Bij leegstand van meer dan 1 week moet het tentje opgeruimd worden.
  • Indien het tentje groter is dan 6 m2 dan is dit, tegen betaling, mogelijk als de plek dit toelaat.
  • Om genoeg afstand te creëren tussen de kampeermiddelen moet iedereen een meter van de ‘erfgrens’ af staan. Aan de dissel kant en aan de achterkant.
  • Indien u een klein tentje wilt plaatsen voor de kinderen en u heeft een grote toercaravan dan zal deze evt. achter het kampeermiddel of ervoor geplaatst moeten worden.

Nabij het camperveld de Rozenhoek is het camper servicepunt. Hier kunt u met de camper schoon water tappen en grijs water dumpen.

Kamperen met een (zomer) storm

Niks is zo onvoorspelbaar als het weer en daarom moet u als eerste de natuur in de gaten houden. Als de zwaluwen laag vliegen, de dieren onrustig, de vliegen irritanter, de lucht betrekt of het wordt opeens kouder dan zijn dat vaak de eerste tekenen dat er slechter weer op komst is. Als de weersberichten op uw mobiele telefoon hetzelfde zeggen moet u zich al klaar gaan maken.

Voorbereidingen:

  • Haal alle losliggende artikelen naar binnen en ruim deze op in kasten of disselbak.
  • Kijk ook eens kritisch naar de spullen die in de voortent staan. Leg stoelen bv onder de caravan waardoor u meer ruimte heeft om tentstokken na te spannen of in nood de voortent toch af te breken.
  • Zorg dat de stormbak voor het pakken staat. Met daarin hamer, stormlijnen extra haringen, laarzen, regenkleding en een zaklantaren.
  • Voor de storm moet u de ankerpunten van de voortent controleren. De tent moet strakgespannen staan met één of twee lagere punten waar het water er makkelijk vanaf kan stromen.

Haringen:

  • Gebruik de juiste haringen
  • Vervang oude elastieken
  • Gebruik bij de laddertjes de rode kunststof haringen of nog stevigere
  • Zet de tentflappen vast met haringen

Stormlijnen:

  • Bevestig de lijnen aan de kruisingen van uw frame. Het frame moet immers niet inschuiven en/of inklappen. Het kleine stokje met het pinnetje dat het ‘luifeltje’ strak houdt is eigenlijk geen goede plek om de lijnen vast te maken.
  • Op de grote doekvlakken zijn vaak halverwege aanhechtingspunten voor extra stormlijnen die kunnen helpen de klappen op te vangen.
  • Gebruik stormstokken voor het dak of span stormlijnen kruislings over het dak
  • Span stormlijnen diagonaal aan de binnenkant van de tent. Bv. Kruising linker bovenkant naar onderkant midden stok en zo door.
  • Er zijn ook bredere/ stevigere polyester banden te koop die u als stormlijn kunt gebruiken.
  • Gebruik ook hier de juiste haringen. Een hondenhaak die u in de grond moet draaien is een goede optie.
  • Een stormbandveer bevestigd aan de stormband die links en rechts aan de vaste stormband van de voortent zit helpt de bewegingen van de wind op te vangen.
  • Als u een band gebruikt die over de voortent heen loopt zal deze bij veel spanning ervoor zorgen dat de tentbuizen sneller zullen inschuiven.

Tentstokken:

  • Als u aluminium stokken gebruikt dan adviseren wij om op de dunste stok een extra slangklem te zetten waardoor de buizen niet meer in elkaar kunnen schuiven.
  • Koop vooraf 3 x 20 cm keukenafvoerbuis en zaag deze schuin af. Sla de buisjes voor de helft in de grond en zet hier de staande buizen in. Mocht de buis toch iets omhoog bewegen kan deze nooit wegklappen

Voor een luifel is het vaak beter om deze in te rollen en of af te breken.

Voor nood mag u ook de auto gebruiken als windvanger. Zet deze na de storm wel weer terug op de parkeerplaats.

Als het onweert bent u altijd welkom in het jeugdhonk of de kantine om te schuilen.

Het is vermoeiend om uw tent in de gaten te houden maar we hopen dat u bij uw kampeermiddel blijft om alle losgewrikte haringen, gebroken stormlijntjes en ingezakte tentstokken enz. te herstellen. Het blijft immers uw verantwoording dat er ook geen schade bij derden komt.


Betalen

In de mail die u ontvangt met uw reservering staat een link van Ideal waarmee u uw vakantie kan maken.

U mag uw verblijf in twee gedeeltes betalen.
1)   25% van de totaalsom betaald u 2 weken na uw reserveringsaanvraag
2)  restant van de overeengekomen bedrag een maand voor aankomst

Als u nog veranderingen aanbrengt in uw boeking zoals logees, langer verblijf, enz dan sturen we u een nieuwe reservering met een nieuw bedrag. Dit eindbedrag moet uiterlijk 1 dag voor vertrek voldaan zijn.

In de mail die u ontvangt met uw reservering staan linken waarmee u uw betaling kan maken.

25% van de totaalsom betaald u 2 weken na uw reserveringsaanvraag.
Restant een maand voor aankomst.

Let op!
Aan het einde van de arrangement periode volgt er nog een factuur voor verbruikte elektra. De kosten vanaf 1-1-2022 zijn € 0.42 / KwH.

  • Rond december/januari wordt het factuur gestuurd voor het volgende seizoen.
  • De betaling mag eerder gedaan worden maar uiterlijk voor het begin van het seizoen (begin april) betaald zijn.
  • U mag betalen bij de balie. U mag het ook overmaken.
  • In oktober volgt er voor de seizoen- en de vaste plaatsen nog een factuur over de verbruikte elektra.
    De kosten zijn per 1-1-21 € 0.42 / Kwh. Dit factuur moet eind november betaald zijn.

Om de betaling zelf aan te maken in uw bankomgeving heeft u de volgende bankgegevens nodig:

Rekeningnummer: NL 20 RBRB 0706 5235 20
Bank: Regiobank 
BIC: RBRBNL21

Belangrijk! Vergeet niet bij de betaling het betalingskenmerk te vermelden. Dit betalingskenmerk hebben wij nodig om je betaling op correcte wijze te kunnen verwerken.

Na de reservering ontvang je een reserveringsovereenkomst met betaalinstructies en ga je automatisch akkoord met onze voorwaarden.

Als recreant in gebreke blijft om te betalen, zal het incasso bureau ingeschakeld worden, indien het bedrag niet tijdig is betaald, dan tijdens incasso een rentepercentage worden berekend over het nog te betalen bedrag.

Op alle geschillen met betrekking tot Camping is Nederlands recht van toepassing. Uitsluitend een Nederlandse rechter is bevoegd van deze geschillen kennis te nemen.


Wijzigen & annuleren

Wij adviseren iedereen om een annuleringsverzekering af te sluiten!

U heeft een aanvraag gedaan voor uw kampeerplaats of een verhuurchalet

In de mailbox krijgt u een bevestiging en een betalingslink van deze aanvraag. 

Stel dat u toch liever afziet van deze reservering of u wilt een wijziging maken dan kunt uw deze binnen 24 uur kosteloos annuleren en/of wijzigen. Mail hiervoor naar info@midicamping.nl

Als we geen reactie van u ontvangen wordt de aanvraag omgezet in een bindende overeenkomst/reservering waarbij wij een plek voor U vrijhouden en erop rekenen dat u komt.

Neem contact met ons op indien u de aankomst en/of vertrekdatum wilt wijzigen. We zullen proberen om kosteloos met uw aanvraag te schuiven maar als dit niet mogelijk is zullen we dit verwerken via het annuleringsreglement.

Indien u deze reservering wilt annuleren hanteren we de Recronvoorwaarden:

  • We zullen u voorzien van de juiste papieren zodat u deze kunt indienen bij uw annuleringsverzekering.
  • Bij annulering zijn de RECRON voorwaarden van toepassing en dat betekent dat u een deel of het geheel van de overeengekomen prijs zal moeten betalen.
  • Annuleringsschema:
    Meer dan 6 maanden voor aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 0 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen 3 en 6 maanden voor aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 15 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen de 2 en 3 maanden voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 50 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen de 1 en 2 maanden voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 75 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Binnen 1 week en 1 maand voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 90% van het totaal verschuldigde bedrag
    Een week voor de aankomst dag of tijdens het verblijf100% van het totaal verschuldigde bedrag

    De vergoeding zal naar evenredigheid gerestitueerd worden, na aftrek van administratiekosten € 25.00.

Als u alvast een jaar vooruit wilt boeken dan zijn we daar natuurlijk trots op. We begrijpen wel dat de zomer van volgend jaar dan nog ver weg is en de vrije dagen op het werk nog geregeld moeten worden.

a) losse plaats:
U kunt deze tot 6 maanden voor aankomst, na aftrek van administratiekosten € 25.00, annuleren. Of kosteloos te verplaatsen.

b) groepsboeking:
U kan, een enkele plaats annuleren 6 maanden voor aankomst, na aftrek van administratiekosten € 25.00 per plaats, annuleren of kosteloos verplaatsen
U kan, a
lle plaatsen annuleren 6 maanden voor aankomst, na aftrek van administratiekosten € 15.00 per plaats, annuleren of kosteloos verplaatsen.

Let op als u met een groep een reservering heeft gemaakt. Afhankelijk van de reden kunt u één of meerdere kampeerplaatsen annuleren. bv. bij rugklachten is het alleen mogelijk om 1 kampeerplaats te annuleren.

  • Annuleringsschema:
    Meer dan 6 maanden voor aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 0 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen 3 en 6 maanden voor aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 15 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen de 2 en 3 maanden voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 50 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen de 1 en 2 maanden voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 75 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Binnen 1 week en 1 maand voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 90% van het totaal verschuldigde bedrag
    Een week voor de aankomst dag of tijdens het verblijf100% van het totaal verschuldigde bedrag

    De vergoeding zal naar evenredigheid gerestitueerd worden, na aftrek van administratiekosten € 25.00.

  • Bij annulering zijn de RECRON voorwaarden van toepassing en dat betekent dat u een deel of het geheel van de overeengekomen prijs zal moeten betalen.
  • Annuleringsschema:
    Meer dan 6 maanden voor aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 0 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen 3 en 6 maanden voor aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 15 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen de 2 en 3 maanden voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 50 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Tussen de 1 en 2 maanden voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 75 % van het totaal verschuldigde bedrag
    Binnen 1 week en 1 maand voor de aankomst datumadministratiekosten € 25.00 + 90% van het totaal verschuldigde bedrag
    Een week voor de aankomst dag of tijdens het verblijf100% van het totaal verschuldigde bedrag

    De vergoeding zal naar evenredigheid gerestitueerd worden, na aftrek van administratiekosten € 25.00.

    Recron Voorwaarden

    U leest alles over uw rechten en plichten in de RECRON-voorwaarden. Deze duidelijke afspraken zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond. Als u ze zorgvuldig doorleest, weet u precies waar u aan toe bent bij Midicamping Van der Burgh.

Heeft u een reservering bij ons voor een comfort – camper of tentplaats maar kan of wilt u uw geplande vakantie niet door laten gaan dan kunt u de kosten verhalen bij uw annuleringsverzekering. We zullen u voorzien van de juiste papieren zodat u deze kunt indienen.

Verzekering
Heeft u nog geen verzekering maar wilt u er één afsluiten dan kan dat bij uw eigen verzekeringsagent of via  Recreatieverzekeringen.nl 

Voor de kinderen
  • Alleen tijdens de zomervakantie van regio midden is er een animatieprogramma welke wordt samengesteld met hulp van vrijwilligers en evt. stagiaires.
  • U kunt het programma en de laatste updates vinden op het informatiebord bij de schuur.
  • U bent altijd welkom om ons team te komen versterken.

Nog niet alle activiteiten zijn bekend en ingevuld maar kijk hier wat er tijdens uw vakantie te doen is

Bij de receptie kunt u de sleutel en de peddels komen halen van het bootje dat bij het St. Annabos in het water ligt.

  • Damherten op de campingU mag de dieren door het hek heen voeren.
  • Op maandag verzamelen we bij de receptie en gaan we gezamenlijk bij de kinderboerderij naar binnen om te voeren.
  • Bij de receptie mag u, samen met uw kind, de sleutel komen halen voor het konijnen knuffelhok.
  • Om begrijpelijke redenen moet er tijdens het knuffelen wel altijd een volwassenen aanwezig zijn.
    Konijnen op de camping
  • In het hoogseizoen kunnen de kinderen twee keer per dag poetsen, borstelen, knuffelen en gratis drie rondjes rijden op één van onze shetlander pony’s
  • Op dinsdagavond is het een buitenrit waarbij de rondjes niet in de wei maar bij de kikkervijvers van het St. Annabos worden gelopen.

Lees hier meer

  • Op de camping staan 4 skelters welke de kinderen gratis mogen gebruiken.
  • Eén kind per skelter dus het zitten op de zijkanten of plastic kappen mag niet.
  • ‘s Avonds moeten de skelters teruggebracht worden naar het plein bij de receptie.
  • Help mee om de skelters heel te houden en laat ze niet gebruiken als botsauto.
  • Als uw kind er niet meer mee speelt moet de skelter goed in zicht staan zodat een ander kind hem weg kan halen om ermee te spelen.
  • Een klein zwembadje met een laagje water mag in de tuin gezet worden.
  • Om de 2 dagen moet het zwembadje verplaatst worden zodat het gras niet verstikt.
Op de camping

Verwerk uw gescheiden afval op de juiste manier en voorkom zwerfafval.

  • Restafval in dichtgeknoopte zakken in de container / milieustraat
  • Papier en karton kleingemaakt in de container / milieustraat
  • Glas in de gele glascontainer / milieustraat
  • Plastic – Metaal – Drinkkarton / milieustraat
    (u kunt een verzamelzak afhalen bij de receptie). Het losse plastic verzamelen we in de kliko en de zakken dichtgeknoopt in de container die ernaast staat.
  • IJzer kunt u in de container gooien bij de 2e ingang van de camping (u kunt de sleutel van het hek afhalen bij de receptie).
  • Tuinafval kunt u bij de composthoop gooien bij de 2e ingang van de camping.
  • Groenteafval kunt u kwijt in één van de dieren in het hertenkamp.
  • Grof vuil (zwembaden, tuinstoelen, grondzeil, tentjes enz enz) dient u zelf weer mee terug te nemen naar huis en in uw eigen woonplaats in te leveren.
  • Barbecueën en/of gebruik van een vuurkorf mag als u voorzorgsmaatregelen neemt, zoals een emmer water of blusmiddel in de buurt en voldoende afstand neemt tot caravan of tent.
  • Zorg dat uw plezier geen overlast betekent voor uw medekampeerders; houd o.a. rekening met de windrichting.
  • Bij harde wind is het niet veilig om vuur te stoken te barbecueën.
  • Gebruik tegels en/of een plaat om het gras te beschermen.
  • Volg bij langdurige droogte de adviezen van de brandweer.
  • Uw bezoek is natuurlijk welkom.
  • Zij mogen, nadat zij zich gemeld hebben bij de receptie, gratis het kampeerterrein op.
  • Let op en ligt de gasten in! De auto moet geparkeerd worden op de buitenparkeerplaats. Zij hebben dus nooit hinder van de dichte slagboom na 22.00 uur en de camping gasten kunnen op de camping blijven parkeren.
  • Uw logé is natuurlijk welkom
  • Zij mogen, nadat zij zich gemeld hebben bij de receptie / of aangemeld is het kampeerterrein op.
  • De auto van de logé moet geparkeerd worden op de buitenparkeerplaats.
  • Overnachtende bezoekers moeten de kosten van het dan geldende tarief betalen.
  • Als er bezoek komt logeren terwijl jullie zelf niet aanwezig zijn dan moet dit vooraf gemeld
  • Onderverhuren of tijdelijk verhuren van uw kampeermiddel is niet toegestaan.
  • Bij de receptie verkopen we ijs en eieren
  • Bij voldoende animo komt een externe bakker de broodbestelling bezorgen.
  • Zondag (in het hoogseizoen ook woensdag) is de Smulkar geopend voor uw friet en snacks
  • Dinsdag komt de bus van Pizza Fresca op het terrein om heerlijke verse pizza’s voor u te bakken.
  • Bij de receptie kunt u bbq / vleespakketten kopen
  • U kunt altijd bij de receptie vragen of we nog iets in onze voorraad kast hebben liggen………..
  • We verhuren:
    • 2 elektrische fietsen
    • 4 normale fietsen
    • kinderzitjes zolang deze voorradig zijn.
  • Het is niet mogelijk om uw eigen fiets in een stalling / schuur te plaatsen.
  • Bij de receptie kunt u een fietsknooppuntkaart afhalen.
  • Ga ook eens aan de andere kant van het water kijken en neem een pontje naar Hoek van Holland, Middelharnis, Brielle of het eiland tiengemeten.

Op de camping:
Een hond is je beste vriend en het is logisch dat de hond dan ook meegaat op vakantie. Op de Midicamping is hij dan ook op alle kampeerveldjes van harte welkom. Om het voor alle gasten leuk te houden moet uw hond wel altijd aangelijnd zijn met een lijn die niet langer is dan 3m. Sommige gasten nemen een uitklaphekje mee voor de hond zodat hij lekker los kan lopen rondom de caravan.

Uitlaten:
Dit kan op verschillende plekken in de nabijheid. Laat de hond wel AL zijn behoeftes buiten de camping doen. Dus echt geen plasjes of opgeruimde poepjes op de camping. Vermijd daarom de grasstroken als u met de hond naar de weg loopt!
Bij alle uitgangen hangen dispensers met poepzakjes en vuilnisbakken om de omgeving schoon te houden. Mocht de hond heel erg vies geworden dan mag hij afgespoeld en gewassen worden bij het camper servicepunt, net voor de Rosenhoek.

Bos:
In de omgeving is voldoende ruimte waar U met de hond kunt ravotten. Voor de dagelijkse wandeling loopt u langs de Voet of kraagweg of gaat u via de kikkervijvertjes naar het St. Annabos. Hier mag de hond lekker loslopen en zwemmen.

Strand:
Ook op het strand van Rockanje is de hond welkom. Het hele jaar kunt U vanaf de Haringvlietdam tot Oostvoorne lopen. Tijdens het zomerseizoen mag u alleen niet over het badstrand (eerste en tweede slag) maar moet u over het paarden pad dat achterlangs loopt.

Denk ook eens aan de Midicamping als u tijdens de decemberdagen op zoek bent naar een rustige plek voor de hond.

  • Huisdieren zijn niet toegestaan in het sanitair paviljoen, der verhuur accommodaties en/of de recreatieruimte.
  • Bij de receptie kunt u terecht voor informatie over de camping en/of omgeving.
  • De receptie is geopend van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 18:00 en van 19:00 tot 21.00 uur. 
    (Dus tijdens de lunch 12:00 en 14:00 uur en diner 18:00 en 19:00 uur gesloten)
  • Voor dringende gevallen is de receptie natuurlijk 24 uur 7 dagen in de week bereikbaar.
  • Indien er niemand aanwezig is bij de receptie kunt u ons telefonisch bereiken via onze privé nummers 
    Arie 06-30674392 en Ellen 06-42693974
  • Tussen 22.00 uur en 8.00 uur is de slagboom dicht en de camping afgesloten.
  • Indien u, tussen deze tijden, gebruik wilt maken van uw auto dan moet deze op de buitenparkeerplaats staan.

In het sanitair gebouw bij de wasmachines staat een mini vriezer. Deze mini vriezer is bedoeld om diepvrieselementen te koelen.

  • Het kampeerseizoen loopt van begin april tot en met eind oktober
  • Echter u bent in de herfst en winter ook gewoon welkom.
  • Zelfs in de periode kerst en oud-en nieuw kunt u, zonder vuurwerk,  komen kamperen.
  • Een klein zwembadje met een laagje water mag in de tuin gezet worden.
  • Om de 2 dagen moet het zwembadje verplaatst worden zodat het gras niet verstikt.

Openbaar vervoer en taxi

De bushalte van de EBS lijndienst 404 vindt u op 500 meter afstand bij de ingang van onze collega camping Rondeweibos halte Schapengorsedijk.

Voor de actuele vertrek- en aankomsttijden kunt u kijken op www.9292.nl of bellen naar 0900-9292. U kunt uiteraard voor vragen ook terecht bij de receptie.

Naar Rotterdam met openbaar vervoer:

  • Met de bus of auto naar Spijkenisse centrum en vanaf daar met de metro naar het centrum Rotterdam.
  • Met de auto naar de Heijplaat / RDM haven adres Directiekade te Rotterdam. Hier de auto parkeren en verder met de watertaxi naar het centrum. Maak hier een afspraak https://www.watertaxirotterdam.nl
  • Sanitair op camping in RockanjeIn het sanitair gebouw zijn er, in de middenruimte, 8 afwasbakken waar u gratis warm water kunt afnemen.
  • In deze bakken mag u alleen afwassen en geen handwasjes doen.
  • Een handwasje doet u bij het kampeermiddel in een emmer of u koopt een wasmunt voor de wasmachine.

Nabij het camperveld de Rozenhoek is het camper servicepunt. Hier kunt u met de camper schoon water tappen en grijs water dumpen.

In het sanitair gebouw zijn drie dubbele familiedouches en 6 enkele douches. Alle douches werken met een warmwater munt apparaat dat +/- vier minuten water geeft voor € 0.50

  • Bij de comfortplaatsen en de camperplaatsen is een stopcontact voor een CEE stekker.
  • De stopcontacten zijn op 10 ampère gezekerd en voorzien van een aardlekschakelaar..
  • Bij de tentplaatsjes op de Gouthoek plaats is alleen een gezamenlijk elektrapunt.
  • Bijna overbodig om te vermelden maar er is gebleken dat het helaas toch moet!!!
    De nachtprijs is inclusief ongeveer 6.25 Kwh elektraverbruik per dag.
    Mocht u een grootverbruiker zijn dan volgt er een naheffing.
    In het verleden zijn er gasten geweest die 3 tot 4 keer zoveel verbruikte………….  Dus let op met uw elektrische kachel, boiler, oude koelkast in de voortent, vloerverwarming, airco’s enz enz.

Het College van Burgemeesters en Wethouders en de brandweer van de gemeente Westvoorne vinden het belangrijk dat recreanten veilig kunnen recreëren. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de recreatie ondernemer, maar voor een belangrijk deel ook bij de recreant zelf. Daarom is het belangrijk dat u als recreant weet wat de voorschriften zijn met betrekking tot een flessengasinstallatie. Gezien het belang van veilige installaties op de kampeerterreinen zullen er binnen de gemeente Westvoorne steekproefsgewijs controles worden gehouden. 

Verkoop:

  • Bij de receptie verkopen we 5 kg en 10.5 kg flessen.
  • Voor blauwe weggooiflessen verwijzen we u door caravanbedrijf de duinwei – Berkenrijs 12 Rockanje.
  • Voor het vullen van uw kunststofflessen kunt u terecht bij Voorne gas Achterdijk 54 Vierpolders.

Gasfles:

  • Er moet sprake zijn van een door het Stoomwezen BV goed gekeurde gasfles. Voor buitenlandse flessen geldt dat deze voorzien moeten zijn van een zogenaamd pi-kenmerk (Europees Keurmerk).
  • Shell-benegas en Primagas flessen moeten om de 15 jaar worden gekeurd. Andere merken om de 10 jaar.
  • Bij een kampeermiddel mogen maximaal 2 gasflessen worden geplaatst.
  • Gasflessen met een inhoudsvolume van meer dan 45 liter zijn NIET toegestaan.
  • Indien de gasflessen in een disselbak worden geplaatst moet deze goed geventileerd zijn. Omdat propaan- en butaangas zwaarder is dan lucht moet er een goede ventilatie zijn  op het bodemniveau.
  • De flessen mogen slechts gevuld zijn met gas waarvoor de flessen zijn beproefd,(geen autogas!).
  • Bij lekkende flessen moeten onmiddellijk maatregelen worden genomen om brand- en explosiegevaar te voorkomen.
  • Gasflessen mogen niet worden ingegraven en moeten geplaatst zijn op een niet vochtige en stevige ondergrond.
  • Gasflessen met een inhoud van meer dan 6 kilogram mogen niet in een caravan aanwezig zijn.
  • Gasflessen moeten altijd op een goed zichtbare, makkelijk toegankelijke plaats staan.
  • De gasflessen moeten beschermd zijn tegen directe zonnestraling. Laat altijd duidelijk zien waar de gasflessen staan (door bv. een felle rand te schilderen op de kast).
  • De flessen moeten staand zijn opgesteld en goed beveiligd zijn tegen omvallen.

Gasslangen:

  • Gasslangen mogen alleen gebruikt worden als deze goedgekeurd zijn. Goedgekeurde slangen zijn herkenbaar aan het NEN nummer op de slang. Butaangasslangen (zwart) en propaangasslangen (oranje) mogen niet ouder zijn dan 3 jaar, gerekend vanaf het productie jaartal, vermeld op de slang.
  • Een gasslang dient te allen tijde te worden vernieuwd indien deze scheuren vertoond, dan wel op een andere wijze niet voldoende deugdelijk meer is voor het doel waarvoor deze wordt gebruikt.
  • Indien de afstand tussen de gasfles(sen) en het gebruikerstoestel groter is dan 1 m, dan dient deze verbinding te worden uitgevoerd in 12 mm koperbuis; Dit houdt in dat de lengte van de gasslang niet groter mag zijn dan één meter.
  • Gasslangen moeten met een deugdelijke klem of perskoppeling aan beide zijden worden vast gezet. In verband met duurzaamheid dienen bij voorkeur roestvrijstalen slangklemmen te worden gebruikt.

Gasdrukregelaars:

  • Gasdrukregelaars die ouder zijn dan 5 jaar, gerekend vanaf het productiejaar, dienen te worden vervangen. Het productie jaartal staat op de regelaar vermeld.
  • De regelaars moeten dezelfde druk aangeven dan de aan te sluiten apparatuur (30 of 50 mbar).

Afsluitkranen:

  • Afsluiters en kranen moeten op gemakkelijk toegankelijke plaatsen zijn aangebracht (niet tussen vloeren en slecht geventileerde ruimten).
  • De kranen kunnen op lekkage gecontroleerd worden met zeepsop of gaslekzoeker.
  • Gaskranen moeten met de hand en zonder gebruikmaking van gereedschap opengedraaid worden.

Ventilatie:

  • Er moet gezorgd worden voor een goede lucht circulatie c.q. doorstroming van lucht in alle vertrekken en/of ruimten onder de caravan.

Installatie:

  • De installatie moet, conform de voorschriften van de campingeigenaar, periodiek door een erkend bedrijf worden onderhouden. U kunt worden verzocht om het bewijs van onderhoud te overleggen.

Op de comfort en comfort plus plaatsen is een afvoerpunt op de plaats.

Aan de buitenzijde van het sanitairgebouw is de mogelijkheid om uw chemisch toilet te legen.

Net voor de Rosenhoek is het camper servicepunt waar de campers water kunnen tappen en lozen.

Gooi uw eenmalige schoonmaakdoekjes of billendoekjes of snoetepoetsers enz. nooit in het riool!

  • In totaal zijn er 9 toiletten in het sanitair gebouw. Er zijn ook kindertoiletten en een seniorentoilet (binnen).
  • Natuurlijk is er toiletpapier aanwezig bij de toiletten.
  • In het sanitair gebouw staan 3 wasmachines en 3 drogers.
  • Een was- of droogmunt kunt u voor € 3.75 bij de receptie aanschaffen.
  • U mag uw eigen vertrouwde wasmiddel gebruiken.

Werkwijze:

U doet de was in de machine
U sluit de deur goed
U doet wasmiddel in het bakje
U draait aan de knop om het wasprogramma te kiezen
U tikt, bij normaal vervuild wasgoed, 1 keer op het knopje speedperfect
U tikt 1 keer op het knopje start
U doet de munt in de juiste muntapparaat
U wacht tot u het water hoort lopen.

Sanitair op camping in Rockanje

In principe komt uit alle kranen in Nederland drinkwater. Zo ook uit de kranen op de comfortplaatsen.

  • Op het hele terrein is er bereik voor ons wifi netwerk.
  • U kunt een ticket aanschaffen bij de receptie. Deze werkt voor één apparaat. U kunt wel met het ene apparaat uitloggen en met het andere apparaat inloggen.
  • Indien u meerdere tickets koopt krijgt u korting.

Hoe logt u in:

  • U koopt een ticket bij de receptie
  • U zoekt via uw apparaat naar het wifi signaal ( den nieuwere toestellen kunnen 5G ontvangen) en u maakt hier verbinding mee.
  • sommige toestellen komen nu automatisch in het inlogscherm maar anders gaat u naar www.aplogin.com. Let op Google herkent deze pagina niet.
  • U komt in een oranje scherm waar u in het witte gedeelte de code kunt intypen.
  • Heeft u een code met een O dan is dit in bijna alle gevallen een nul en niet de letter O
  • tik op het agree vakje en u bent ingelogd.

Wilt u wisselen van apparaat?

  • Ga naar www.aplogin.com en tik op het vakje uitloggen
  • U kunt niet uitloggen door de wifi of telefoon uit te zetten. Het kastje aan onze muur weet dan niet dat u wilt uitloggen!
  • Doorloop de stappen van inloggen met het andere apparaat.

Mocht u problemen ervaren met de WiFi verbinding kom dit dan melden!!

Verhuurchalet
  • Verhuurchalet  14:30 uur aankomst en 11:00 uur vertrek
  • Let op! De receptie is tussen 12:00 en 14:00 gesloten.           
  • Als u te vroeg bent kunt u uw auto op één van onze parkeerplaatsen neerzetten en alvast gaan genieten van de mooie omgeving.

Wij adviseren iedereen om een annuleringsverzekering af te sluiten!

Na uw aanvraag krijgt u een bevestiging voor uw reservering thuis. 
Bij een annulering van uw, telefonisch, digitaal of verbaal, geboekte vakantie blijft de betaalplicht van de overeengekomen vakantiekosten gelden.

1) Reservering binnen 24 uur na aanvraag:

U kunt uw reservering binnen 24 uur kosteloos annuleren en/of wijzigen. Mail hiervoor naar info@midicamping.
Als we geen reactie van u ontvangen wordt de aanvraag omgezet in een bindende overeenkomst/reservering waarbij wij een plek voor U vrijhouden en erop rekenen dat u komt.

2) Vroegboeking / boeking voor volgend jaar:

Indien u een vroeg-boeking maakt voor een verhuurchalet dan heeft u tot eind januari de tijd om deze, na aftrek van administratiekosten (€ 27.50), te annuleren. Of, indien dit mogelijk is, deze kosteloos te verplaatsen.

3) Reservering / bindende overeenkomst:

  • We zullen u voorzien van de juiste papieren zodat u deze kunt indienen bij uw annuleringsverzekering.
  • Bij annulering zijn de RECRON voorwaarden van toepassing en dat betekent dat u een deel of het geheel van de overeengekomen prijs zal moeten betalen.
Annuleringsschema:
Tot 3 maanden voor de aankomst datum15 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 2 en 3 maanden voor de aankomst datum50 % van het totaal verschuldigde bedrag
Tussen de 1 en 2 maanden voor de aankomst datum75 % van het totaal verschuldigde bedrag
Binnen 1 week en 1 maand voor de aankomst datum90% van het totaal verschuldigde bedrag
Een week voor de aankomst dag of tijdens het verblijf100% van het totaal verschuldigde bedrag

De vergoeding zal naar evenredigheid gerestitueerd worden, na aftrek van administratiekosten € 27.50.

Recron Voorwaarden

U leest alles over uw rechten en plichten in de RECRON-voorwaarden. Deze duidelijke afspraken zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond. Als u ze zorgvuldig doorleest, weet u precies waar u aan toe bent bij Midicamping Van der Burgh.

Verzekering

Wilt u een annulerings-, reis- of stacaravanverzekering afsluiten? Via Recreatieverzekeringen.nl sluit u eenvoudig een verzekering af.
Indien u een annuleringsverzekering heeft afgesloten zullen we u voorzien van de benodigde papieren.

 

  • Het grootste gedeelte van de camping is één richtingverkeer! Kijk hiervoor op de borden en de plattegrond.
  • Vermijd het rijden over de camping en als het niet te vermijden is rijdt dan stapvoets (5 km/uur).
  • Auto’s dienen uitsluitend te worden geparkeerd op de parkeerplaatsen. Dus niet langs de straat.
  • Er mag altijd maar 1 auto per plaats op de camping geparkeerd staan. De tweede auto moet dus op de buitenparkeerplaats staan.
  • Barbecueën mag als u voorzorgsmaatregelen neemt, zoals een emmer water of blusmiddel in de buurt en voldoende afstand neemt tot het chalet.
  • Zorg dat uw plezier geen overlast betekent voor uw medekampeerders; houd o.a. rekening met de windrichting.
  • Bij harde wind is het niet veilig om vuur te stoken te barbecueën.
  • Barbecue alleen op het terras en niet op het gras.
  • Volg bij langdurige droogte de adviezen van de brandweer.
  • Gourmetten en/of frituren mag niet in het chalet

In de mail die u ontvangt met uw reservering staat een link van Ideal waarmee u uw vakantie kan maken.

U mag uw verblijf in twee gedeeltes betalen.
1)   25% van de totaalsom betaald u 2 weken na uw reserveringsaanvraag
2)  restant van de overeengekomen bedrag een maand voor aankomst

Als u nog veranderingen aangebracht hebt in uw boeking zoals logees, langer verblijf, enz dan sturen we u een nieuwe reservering met een nieuw bedrag. Dit eindbedrag moet uiterlijk 1 dag voor vertrek voldaan zijn.

Bankgegevens:
Rekeningnummer NL 20 RBRB 0706 5235 20
Vermeld dan uw naam en het reserverings/factuurnummer.

  • Uw bezoek is natuurlijk welkom.
  • Zij mogen, nadat zij zich gemeld hebben bij de receptie, gratis het kampeerterrein op.
  • Let op en ligt de gasten in! De auto moet geparkeerd worden op de buitenparkeerplaats. Zij hebben dus nooit hinder van de dichte slagboom na 22.00 uur en de camping gasten kunnen op de camping blijven parkeren.
  • Overnachtende bezoekers moeten de kosten van het dan geldende tarief betalen. Er mogen niet meer mensen in het chalet slapen dan dat er bedden in staan.
  • Als er bezoek komt logeren terwijl jullie zelf niet aanwezig zijn dan moet dit vooraf gemeld
  • Onderverhuren of tijdelijk verhuren van uw kampeermiddel is niet toegestaan.

Verdeeld over de camping hangen diverse brandblussers.

Receptie, kantine, dierenhok buiten rechts, sanitairgebouw binnen rechts, jeugdhonk binnen links, patatkar, verhuurchalets.

Gooi uw eenmalige schoonmaakdoekjes of billendoekjes of snoetenpoetsers enz. nooit in het riool!

Aankomst- en/of vertrektijden bij het huren van een chalet:
  • Op de aankomst dag bent u vanaf 14.30 uur van harte welkom. Op de vertrekdag moet het chalet om 11:00 uur weer vrij zijn.
  • Let op! De receptie is tussen 12:00 / 14:00 uur en 17:30 / 18:30 uur gesloten.
 
Inventarislijst: klik hier
Bezoekers:
  • Uw bezoek is welkom.
  • De bezoekers moeten hun auto parkeren op de buitenparkeerplaats. Zo staan zij nooit voor een dicht slagboom om 22.00 uur en houden ze de plaatsen vrij voor de kampeerders.
  • Zij mogen, nadat zij zich gemeld hebben bij de receptie, gratis het kampeerterrein op.
  • Overnachtende bezoekers moeten een nachtregistratieformulier invullen.  De maximale bezetting is 5 personen.
  •  
U betaald € 50.00 borg welke na de eindcontrole wordt terugbetaald. De regels hiervoor zijn:
  • het afval wegbrengen
  • de afwas doen en het servies, pannen glazen enz droog en schoon in de kast zetten
  • de bedden afhalen en de dekbedden gevouwen op de bedden leggen
  • gehuurd beddengoed samenvoegen in een kussensloop en in de grote slaapkamer leggen
  • de koelkast leegmaken en laag zet
  • thermostaat laag zetten
  • het toilet borstelschoon maken en de putjes en wasbak vrij maken van haren.
  • de vloer bezemschoon maken
  • er zijn geen beschadigingen in en rondom het chalet welke nog niet bij ons bekend waren. Maak dus altijd een melding bij de receptie indien u het chalet niet schoon aantreft of een ernstige beschadiging ziet.
Reglementen voor de verhuurchalets:

U dient voor 11:00 uur het verhuurchalet te verlaten. 

Indeling: Verhuurchalet 3 en 4 (3 slaapkamers max. 5 pers)

Inventaris 5 pers chalet:
Keuken:
bestek, opscheplepels enz. 5 pers / serviesgoed 5 pers / glazen 5 pers /
kookpannen / bakpannen / Senseokoffiezetapparaat / magnetron / afzuigkap /
kleine koelkast met mini vriesvakje
Woongedeelte:
tv, digitenne, bank 2,5 zits, eethoek met stoelen of bank, kruk of stoel
Badkamer:
toilet, wastafel, spiegel, douche, douchegordijn, ophanghaakjes
Grote slaapkamer:
2 persoon bed (1,40 x 2,00) met 2 kussens en dekbed (2,00 x 2,00), 2 smalle
kasten met leg gedeeltes of 1 kast met leg en hanggedeelte
Kleine slaapkamer:
stapelbed (0,90 x 2,00) met 2 kussens en 2 dekbedden (1,40 x 2,00) en een
legkast of ladekast
Kleine slaapkamer:
enkel bed (0,90 x 2,00) met kussen en dekbed (1,40 x 2,00) en een legkast of
ladekast
Overig:
dweil, stofzuiger, schoonmaakartikelen,
Buiten:
schuurtje met 4 standen stoelen, tuinkussens, droogmolen

Huisdieren in het verhuurchalet:
  • Door ervaringen met allergieën bij andere huurders is uw huisdier en/of het huisdier van uw visite niet welkom in een verhuurchalet
Roken in het verhuurchalet:
  • de chalets zijn rookvrij.
  • Het sanitair gebouw en de kantine zijn ook rookvrij.
U betaald € 50.00 borg welke na de eindcontrole wordt terugbetaald. De regels hiervoor zijn:
  • het afval wegbrengen
  • de afwas doen en het servies, pannen glazen enz droog en schoon in de kast zetten
  • de bedden afhalen en de dekbedden gevouwen op de bedden leggen
  • gehuurd beddengoed samenvoegen in een kussensloop en in de grote slaapkamer leggen
  • de koelkast leegmaken en laag zet
  • thermostaat laag zetten
  • het toilet borstelschoon maken en de putjes en wasbak vrij maken van haren.
  • de vloer bezemschoon maken
  • er zijn geen beschadigingen in en rondom het chalet welke nog niet bij ons bekend waren. Maak dus altijd een melding bij de receptie indien u het chalet niet schoon aantreft of een ernstige beschadiging ziet.
Reglementen, veiligheid en gezondheid

AED eanimatie Apparaat hangt bij de receptie

Alarm / EHBO 112 Meld dit ook bij de receptie (01 81 40 41 79 / Arie prive 06 – 30 67 43 92 / Ellen prive 06-42 69 39 74) en geef door waar we de ambulance heen moeten brengen.

Apotheek Rockanje 0181-40 25 03 Groene kruisstraat 19, Rockanje

Bloedprikken Star 010-289 02 50 Groene kruisstraat 19 Rockanje Duindoornlaan 1 Rockanje

Brandblussers bij toiletgebouw / konijnenknuffelhok / jeugdhonk / kantine / receptie

Dier medisch centrum 0181-30 70 10 Raadhuislaan 26 Rockanje

Dierenarts Gerard de Snaaijer 06- 11 47 59 92

Evacuatie verzamelplaats –         Bij receptie /plein/ kantine  / Bij de zwarte stal / zadelkamer/ achterste ingang9

Huisartsen: bij de receptie ligt een routekaart.
Dr. Olieslagers 0181-40 15 25 Groene kruisstraat 19 Rockanje
Dr. Tack 0181-40 36 91 Duindoornlaan 1 Rockanje
Dr. Broere 0181-40 15 74 Duindoornlaan 1 Rockanje

Huisartsenpost 0181-62 70 55 werkt alleen op afspraak Ruwaard v. Puttenweg 500, Spijkenisse. Bij de receptie ligt een routekaart.

Privé nummers / noodnummers
Arie       06-30 67 43 92 Ellen       06 42 69 39 74 Receptie camping 0181- 40 41 79

Tandarts spoednummer alleen te bellen bij ernstige pijn. 0900-777 3 222

Verbanddoos bij de receptie

VVV kantoor / Marketing Op Voorne Putten 0181-40 16 00 of  0181-312318 Dorpsplein 24, Rockanje

Ziekenhuis Van Weel Bethesda 0187- 607 300 Stationsweg 22, Dirksland

Belangrijke nummers:
Receptie:      +31(0)181-404179
Privé Arie:   +31 (0) 6 30 67 43 92
Privé Ellen: +31 (0) 6 42 69 39 74

Reanimatie AED

De AED hangt in de receptie.
Er is altijd iemand bereikbaar via de deurbel of bovenstaande nummers.

Bel na 112 ook altijd één van bovenstaande nummers zodat wij hulp kunnen verlenen en de ambulance naar u toe kunnen brengen.

Brand

  • Bel 112
  • Bel daarna de receptie zie boven
  • Meld duidelijk waar de brand is zodat wij kunnen helpen en de brandweerwagen naar u toe kunnen brengen.
  • Veiligheid staat voorop maar probeer zelf een beginnende brand te blussen met één van de brandblussers op het terrein (sanitairgebouw binnen rechts, jeugdhonk binnen links, dierenstal buiten rechts, kantine, receptie, patathok en de verhuurchalets.
  • Een brandblusser moet in elk kampeermiddel voorhanden zijn.

Ongeval/ernstig letsel

  • Bel 112
  • Bel daarna receptie zie boven zodat wij hulp kunnen bieden en de ambulance naar u toe kan brengen.
  • Meld duidelijk waar het om gaat en waar het slachtoffer zich bevindt.

Ongeval / klein letsel:

Met kleinere verwondingen kunt u terecht bij de receptie / verbanddoos

Ramp

  • Luister naar Radio Rijnmond (centrale antenne: 96.1 Mhz, ether: 93.4 Mhz).
  • Volg de instructies op van onze medewerkers. Het park heeft verschillende (nood)in – en uitgangen.
  • Zorg dat u te allen tijde weet waar u bent op het terrein en waar de dichtsbijzijnde uitgang is.

Verzamelplaats

verzamel zo nodig op één van de verzamelplaatsen. Afhankelijk van de ramp die er is verzamelt u

  • in de kantine
  • op het plein bij de receptie
  • bij de shetlander stal / andere oprit.

Tips

  • Laat de brandblusser in uw kampeermiddel jaarlijks keuren. Alleen dan kunt u er op vertrouwen in geval van een calamiteit.
  • Installeer rook-, gas- en koolmonoxidemelders.
  • Laat uw gas apparaten regelmatig schoonmaken om verstikking door koolmonoxide te voorkomen.

 

Verdeeld over de camping hangen diverse brandblussers.

Receptie, kantine, dierenhok buiten rechts, sanitairgebouw binnen rechts, jeugdhonk binnen links, patatkar, verhuurchalets.

Het College van Burgemeesters en Wethouders en de brandweer van de gemeente Westvoorne vinden het belangrijk dat recreanten veilig kunnen recreëren. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de recreatie ondernemer, maar voor een belangrijk deel ook bij de recreant zelf. Daarom is het belangrijk dat u als recreant weet wat de voorschriften zijn met betrekking tot een flessengasinstallatie. Gezien het belang van veilige installaties op de kampeerterreinen zullen er binnen de gemeente Westvoorne steekproefsgewijs controles worden gehouden. 

Verkoop:

  • Bij de receptie verkopen we 5 kg en 10.5 kg flessen.
  • Voor blauwe weggooiflessen verwijzen we u door caravanbedrijf de duinwei – Berkenrijs 12 Rockanje.
  • Voor het vullen van uw kunststofflessen kunt u terecht bij Voorne gas Achterdijk 54 Vierpolders.

Gasfles:

  • Er moet sprake zijn van een door het Stoomwezen BV goed gekeurde gasfles. Voor buitenlandse flessen geldt dat deze voorzien moeten zijn van een zogenaamd pi-kenmerk (Europees Keurmerk).
  • Shell-benegas en Primagas flessen moeten om de 15 jaar worden gekeurd. Andere merken om de 10 jaar.
  • Bij een kampeermiddel mogen maximaal 2 gasflessen worden geplaatst.
  • Gasflessen met een inhoudsvolume van meer dan 45 liter zijn NIET toegestaan.
  • Indien de gasflessen in een disselbak worden geplaatst moet deze goed geventileerd zijn. Omdat propaan- en butaangas zwaarder is dan lucht moet er een goede ventilatie zijn  op het bodemniveau.
  • De flessen mogen slechts gevuld zijn met gas waarvoor de flessen zijn beproefd,(geen autogas!).
  • Bij lekkende flessen moeten onmiddellijk maatregelen worden genomen om brand- en explosiegevaar te voorkomen.
  • Gasflessen mogen niet worden ingegraven en moeten geplaatst zijn op een niet vochtige en stevige ondergrond.
  • Gasflessen met een inhoud van meer dan 6 kilogram mogen niet in een caravan aanwezig zijn.
  • Gasflessen moeten altijd op een goed zichtbare, makkelijk toegankelijke plaats staan.
  • De gasflessen moeten beschermd zijn tegen directe zonnestraling. Laat altijd duidelijk zien waar de gasflessen staan (door bv. een felle rand te schilderen op de kast).
  • De flessen moeten staand zijn opgesteld en goed beveiligd zijn tegen omvallen.

Gasslangen:

  • Gasslangen mogen alleen gebruikt worden als deze goedgekeurd zijn. Goedgekeurde slangen zijn herkenbaar aan het NEN nummer op de slang. Butaangasslangen (zwart) en propaangasslangen (oranje) mogen niet ouder zijn dan 3 jaar, gerekend vanaf het productie jaartal, vermeld op de slang.
  • Een gasslang dient te allen tijde te worden vernieuwd indien deze scheuren vertoond, dan wel op een andere wijze niet voldoende deugdelijk meer is voor het doel waarvoor deze wordt gebruikt.
  • Indien de afstand tussen de gasfles(sen) en het gebruikerstoestel groter is dan 1 m, dan dient deze verbinding te worden uitgevoerd in 12 mm koperbuis; Dit houdt in dat de lengte van de gasslang niet groter mag zijn dan één meter.
  • Gasslangen moeten met een deugdelijke klem of perskoppeling aan beide zijden worden vast gezet. In verband met duurzaamheid dienen bij voorkeur roestvrijstalen slangklemmen te worden gebruikt.

Gasdrukregelaars:

  • Gasdrukregelaars die ouder zijn dan 5 jaar, gerekend vanaf het productiejaar, dienen te worden vervangen. Het productie jaartal staat op de regelaar vermeld.
  • De regelaars moeten dezelfde druk aangeven dan de aan te sluiten apparatuur (30 of 50 mbar).

Afsluitkranen:

  • Afsluiters en kranen moeten op gemakkelijk toegankelijke plaatsen zijn aangebracht (niet tussen vloeren en slecht geventileerde ruimten).
  • De kranen kunnen op lekkage gecontroleerd worden met zeepsop of gaslekzoeker.
  • Gaskranen moeten met de hand en zonder gebruikmaking van gereedschap opengedraaid worden.

Ventilatie:

  • Er moet gezorgd worden voor een goede lucht circulatie c.q. doorstroming van lucht in alle vertrekken en/of ruimten onder de caravan.

Installatie:

  • De installatie moet, conform de voorschriften van de campingeigenaar, periodiek door een erkend bedrijf worden onderhouden. U kunt worden verzocht om het bewijs van onderhoud te overleggen.
  • Op de kampeervelden mag men niet voetballen en/of vliegeren.
  • Tussen 22.00 uur en 8.00 uur moet het stil/rustig zijn.
  • De kinderen moeten in die tijd naar hun eigen plek of naar het jeugdhonk.
  • Er mag geen overlast worden veroorzaakt door bijv. radio, tv, motorvoertuigen, het bespelen van een muziekinstrument, enz.
  • U bent als recreant verantwoordelijk voor het naleven van de regels door u, uw gezin, uw bezoek en evt. uw dieren.
  • Houdt zelf ook een oogje in het zeil als uw kind in het jeugdhonk is.
  • Mocht u overlast hebben van uw medekampeerders, krop dat dan niet op maar spreek het in een vroeg stadium uit.
  • Als dit niet helpt kunt u ons dag en nacht benaderen om te komen luisteren, beoordelen en eventueel op te treden.

Vanaf mei 2018 moeten alle bedrijven voldoen aan de nieuwe Europese regelgeving (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
Op basis daarvan hebben wij deze “Privacy Policy” Midicamping Van der Burgh te Rockanje KvK 50884808 opgesteld.

Bewust of onbewust deelt u uw persoonsgegevens met ons. Dat kan door middel van een reservering, een pinbetaling of een bancaire overschrijving, een inschrijving voor een recreatie evenement enz. 
In dit privacy reglement staat uitgebreid omschreven hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan. Uiteraard zijn uw persoonlijke gegevens bij ons in veilige handen.

  • We verkopen geen persoonsgegevens aan derden.
  • Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt ten behoeve van een optimale dienstverlening, bedrijfsvoering en marketing.
  • U kunt u makkelijk in en uitschrijven voor onze nieuwsberichten.
  • LET OP!! Als we geen reactie van uw kant hebben gehoord gaan wij er vanuit dat we foto en filmmateriaal mogen gebruiken van u, uw gezinsleden en/of visite voor marketingdoeleinden.

Wat zijn de persoonsgegevens die we bewaren?

  • Persoonsgegevens die van belang zijn voor de reservering van uw vakantie op de camping.

Uw naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummers, emailadres, kenteken, gezinssamenstelling, voorkeur kampeerplaats en lidmaatschappen,

  • Foto’s waarop u, uw familielid en/of visite misschien duidelijk herkenbaar in beeld is.
  • Camerabeelden van de beveiligingscamera’s.

Welke gegevens verzamelen wij en hoe gebruiken wij deze?

  • Wij verwerken de persoonsgegevens die belangrijk zijn voor uw boeking in uw aanvraag / reservering. Zo kunnen wij uw aanvraag / reserveringen beheren en u van relevante informatie voorzien.
  • We sturen marketingberichten, al dan niet via een nieuwsbrief.
  • Wij meten uw tevredenheid.
  • Foto’s en filmpjes worden onder andere gemaakt tijdens sport en spel momenten. De foto’s worden door ons gemaakt maar soms ook door andere kampeerder en daarna aan ons gegeven. Deze kunnen gebruikt worden in folders, website en andere reclamemarkting.
  • Camerabeelden van de beveiligingscamera’s worden alleen gebruikt in geval van overlast, schades en/of diefstal.
  • Midicamping Van der Burgh maakt gebruik van de sociale media middels een Facebook pagina en een website www.midicamping.nl. Door te reageren op deze sociale media geeft u toestemming dat uw naam wordt vernoemd
  • Bij het verblijf op ons park wordt door ons een zogenoemd digitale nachtregister formulier bijgehouden. De gegevens van u worden verwerkt onder meer voor het geval van calamiteiten.

Waar slaan wij uw gegevens op?

Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen onrechtmatige verwerking,

  • We hanteren een gebruikersnaam en wachtwoordbeleid op onze systemen;
  • Wij maken back-ups van de persoonsgegevens om deze te kunnen herstellen bij fysieke of technische incidenten;
  • We testen en evalueren regelmatig onze maatregelen;
  • Onze medewerkers zijn geïnformeerd over het belang van de bescherming van persoonsgegevens.
  • Sommige gegevens staan op een beveiligde externe server en sommige staan op de interne harde schijf. Beide zijn beveiligd en niet toegankelijk voor derden.

Hoelang bewaren wij uw persoonsgegevens?

  • Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het doel waarvoor wij de gegevens in ons bezit hebben
  • Als u wilt dat uw gegevens eerder uit ons systeem verwijderd worden dan kunt u dit altijd aangeven en zullen we de gegevens verwijderen.
  • De foto’s worden levenslang intern en extern bewaard. Geef het door als u dit niet wilt zodat deze gegevens worden verwijderd of uw gezicht onherkenbaar wordt gemaakt.
  • De camerabeelden worden max.4 weken bewaard en dan overschreven door nieuwe beelden. In geval van criminele incidenten bewaren we de beelden tot dit is afgehandeld.

Info aan derden

Wij geven alleen persoonsgegevens door aan andere partijen indien dit noodzakelijk/wettelijk voorgeschreven is. Zo maken wij gebruik van een derde partij voor:

  • Wettelijke verplichtingen in verband met het nachtregister: Gemeente Westvoorne
  • Het onderhouden van onze website midicamping.nl.
  • Een softwareprogramma voor het maken van recreatieve boekingen en facturatie.
  • Een softwareprogramma voor het voeren van de algemene boekhouding.
  • Wettelijke verplichting tijdens een politie of gemeentelijk onderzoek.

Wat zijn uw privacy-rechten?

Wij vinden het belangrijk dat u controle heeft over uw persoonsgegevens. U kunt deze controle uitoefenen via de volgende rechten:

  • Recht op informatie
  • Recht op inzage
  • Recht op correctie
  • Recht om vergeten te worden
  • Recht om bezwaar te maken tegen marketing en profilering
  • Recht op het intrekken van uw toestemming
  • Recht om te klagen

Midicamping Van der Burgh behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het privacy beleid. Check daarom regelmatig het privacy reglement voor een update.

In geen geval kan Midicamping Van der Burgh aansprakelijk worden geacht voor enige directe of indirecte schade die voortvloeit uit een foutief of onrechtmatig gebruik door een derde van de persoonsgegevens.

LET OP!  Als we geen reactie van uw kant hebben gekregen gaan wij er, na het maken van uw boeking, vanuit dat we foto en film materiaal mogen gebruiken van u, uw gezinsleden en/of visite voor marketing doeleinden. Natuurlijk kunt u ook achteraf melding maken waarbij we uw materiaal verwijderen.

 

Als de overheid uw gegevens nodig heeft om Corona volgsysteem toe te passen zullen we uw gegevens doorspelen. 

  • Het aantasten van de sfeer door wanordelijk of agressief gedrag, het plegen van vandalisme, overmatig alcoholgebruik of door welke oorzaak dan ook, of het in diskrediet brengen van de goede naam van Midicamping Van der Burgh, evenals het zich niet houden aan de aanwijzingen door of vanwege de campingeigenaar gegeven, worden als overtreding van de regels beschouwd.
  • Overtreding van deze regels kan leiden tot ontzegging van de toegang tot de camping voor kortere of langere duur, dan wel tot beëindiging van de standplaatsovereenkomst.
  • U bent als recreant verantwoordelijk voor het naleven van de regels door u, uw gezin, uw bezoek en evt. uw dieren.
  • Midicamping Van der Burgh aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade aan eigendommen als gevolg van weersinvloeden, brand, diefstal, aanrijding, vernieling, vandalisme of mogelijke gevolgen in de ruimste zin van het woord. Dit geldt ook tijdens de activiteiten welke op en/of buiten de camping georganiseerd worden
  • Midicamping Van der Burgh aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het onklaar raken van faciliteiten en/of voorzieningen. Aanspraken, schadevergoeding of restitutie van staangeld kunnen niet worden gehonoreerd.

KLIK HIER VOOR
Recron Voorwaarden Vaste Plaatsen PDF

Reglement vaste plaatsen
Herzien oktober 2012 en jan 2019 (meegestuurd met factuur 2019)

Looptijd:
Uw vaste plaats loopt van 1-4 tot 31-10 en wordt automatisch verlengd tenzij u of wij deze willen beëindigen.
Nutsvoorziening:

Op uw vaste plaats zijn verschillende aansluitpunten (riool, water en elektra) Deze punten is de scheiding tussen het campingnetwerk en het netwerk op uw plaats. Alle kosten, eventueel voor beide netwerken, die veroorzaakt worden door storingen en/of foutief gebruik van het netwerk op uw plaats, zijn voor uw rekening.

Water:
Het verbruik van water gaat via de watermeter en wordt in het najaar gefactureerd.
Na 1 november moet u zelf in de waterput het water aftappen d.m.v. het aftapkraantje om bevriezing te voorkomen.

Gas:
Bij iedere (sta) caravan mogen max. 2 gasflessen voor propaan of butaangas (vol of leeg) staan.
LPG tanks zijn verboden.
U bent verplicht om jaarlijks uw gasinstallatie te (laten) controleren en minstens ééns per 3 jaar uw gasslang te vervangen.

Riolering:
U bent de kosten van de rioolheffing verschuldigd.
Bij aansluiting op de riolering geldt dat u gebruik moet maken van PVC klasse 41 en moet werken met een zeer gering afschot (1 cm op 10 m.). Gebruik geen vochtige doekjes in het riool.

Elektra:
Het verbruik van de elektra wordt bijgehouden via de meterstanden en in het najaar gefactureerd.
Voor de aansluiting van de elektra geldt dat u uitsluitend grijze grondkabel mag gebruiken.
Deze moet nadat hij zo lang mogelijk is ingegraven zo kort mogelijk verticaal naar de caravan worden gelegd.
U bent verplicht om de elektriciteitsinstallatie in uw caravan aan te sluiten, te gebruiken volgens de NEN- veiligheidsnormen en te laten controleren.
U bent verplicht om een aardlekschakelaar aan te sluiten. Controleer of alle stopcontacten achter deze aardlekschakelaar staan.
U kunt in totaal max. 16 ampère gebruiken. Controleer zelf of laat controleren of de ampère van uw eigen zekeringen niet te hoog zijn.

(Ver) Bouwen:
Als de gemeente Westvoorne een ander bestemmingsplan en/of omgevingsvisie aanneemt dan veranderen ook de regels qua bouwen en bebouwing op de camping.
Bespreek daarom altijd uw plannen en ideeën altijd eerst met de campingeigenaar.
In de periode van 1 juli tot 1 september, in voor en naseizoen tijdens de schoolvakanties en iedere zondag, mag er niet gebouwd en/of verbouwd worden
Het (ver)plaatsen van bouwsels, zoals schuurtjes, schuttingen enz., het aanleggen van een terras, evenals het verbouwen van de caravan is zonder de schriftelijke toestemming van de campingeigenaar verboden.

Om toestemming te verkrijgen voor een (ver) bouwing dient u een tekening (zij- en bovenaanzicht), voorzien van maten en materiaalkeus, in te dienen. Als er geen bezwaren zijn ontvangt u de tekening terug voorzien van handtekening en stempel. Bewaar dit document als goedkeuringsbewijs.
De huidige regels zijn dat de totale bebouwing van uw plaats nimmer meer mag zijn dan 50 m2 incl. 6 m2 voor een berging. Het kan zijn dat deze regels veranderen.

De afstanden tussen alle bebouwing( dus ook de schutting) moet minimaal 3 meter zijn. De afstand tussen de haag en de caravan, schutting, schuur e.d. moet daarom minimaal 1.5 meter zijn.

De (sta) caravan moet, middels een op het chassis aangebracht assenstel met wielen altijd verplaatsbaar blijven.

Kampeermiddelen, schuurtjes, schuttingen e.d. die niet voldoen aan redelijke eisen van welstand en onderhoud of zijn geplaatst zonder goedkeuringsbewijs kunnen worden geweigerd, dan wel, nadat u hiervan schriftelijk op de hoogte bent gesteld, op uw kosten van de camping worden verwijderd. Hier geldt nooit een verjaring

Beplanten en snoeien.
Het kappen, zagen, snijden evenals het verplaatsen en/of beschadigen van afrasteringen en/of beplanting zonder overleg is verboden.
In de maanden maart t/m oktober worden geen snoeiwerkzaamheden verricht. In het laagseizoen en winter is snoeien alleen toegestaan na overleg en goedkeuring van de eigenaar. Vaak kunt u dan ook uw groter groenafval via ons gratis afvoeren.
De beplanting die u zelf plant mag geen overlast veroorzaken voor de andere recreanten.
De plaats dient in goede staat van onderhoud te worden gehouden. De plaats moet op 1 november opgeruimd zijn en vrij van losliggende spullen
Als dit niet of onvoldoende gebeurt zijn wij genoodzaakt, na sommatie, op uw kosten de verzorging uit te voeren.
In incidentele gevallen kan, tegen betaling, het gras worden gemaaid.
Het gebruik van gif is niet toegestaan.

De afstanden tussen alle bebouwing moet minimaal 3 meter zijn. De afstand tussen de beplanting en de caravan, schutting, schuur e.d. moet minimaal 1.5 meter zijn.

Beëindigen van uw (sta) caravan plaats:
Ga met uw verkoopplannen altijd eerst naar de campingeigenaar.
In het geval van het overlijden van de betalende eigenaar/kampeerder komt de betalingsplicht en/of opruimplicht te liggen bij de erfgenaam. Als de erfgenaam wil blijven kamperen dan heeft hij/zij voorrang op de wachtlijst en gaat het op dat moment geldende kampeertarief betalen.
Nadat u hebt aangegeven dat u de (sta)caravan wil verkopen wordt de (sta)caravan, in overleg met u, door ons getaxeerd. De taxatie is alsof de stacaravan los aan de weg zou staan.
Als u het niet eens bent met de door ons getaxeerde waarde kunt u de caravan laten taxeren door een onafhankelijke, hiertoe bevoegde partij.

Als de getaxeerde waarde lager is dan € 1500, – dan mag de (sta) caravan niet meer op de standplaats worden verkocht. U moet de stacaravan dus slopen of op laten halen door een opkoper.
Bij het beëindigen van de overeenkomst dient de plaats volledig opgeruimd en netjes te worden achtergelaten, vrij van schuurtjes, tegels, afval, losse voorwerpen enz.

Indien een caravan moet worden gesloopt of afgevoerd, zijn de kosten van sloop en/of afvoer voor rekening van u als eigenaar van de caravan.
Totdat de caravanplaats leeg en opgeruimd is blijven alle betalingsverplichtingen van toepassing.

Als de taxatiewaarde hoger is dan € 1500.-
De eigenaar houdt een lijst bij van kampeerders die graag een seizoenplaats en/of een stacaravan plaats willen hebben.
De kampeerders die een seizoenplaats hebben en willen doorstromen naar een vaste plaats hebben voorrang op de ‘nieuwe’ kampeerders. Dit geldt ook voor de voorseizoenplaats die doorstroomt naar een seizoenplaats.
Een uitzondering wordt gemaakt indien u de stacaravan wilt verkopen aan uw eigen kinderen.
Mocht niemand van de wachtlijst interesse hebben in de aangeboden (sta) caravan dan kunt u zelf actief op zoek gaan naar een koper.
De campingeigenaar houdt altijd het recht om met de nieuwe eigenaar geen nieuwe overeenkomst af te sluiten.
Totdat de caravan officieel verkocht is blijven alle betalingsverplichtingen van toepassing
Bemiddelingskosten:

Als de (sta) caravan, na goedkeuring van de eigenaar, op Midicamping van der Burgh verkocht wordt met behoud van plaats dan wordt er door ons een toeslag geheven van 5% van de verkoopprijs, met een minimum van € 200.- en een maximum van € 500.-. Deze toeslag dient te worden betaald door de koper.

Klik hier voor

Reglement seizoenplaatsen

Herzien oktober 2012 en jan 2019 (meegestuurd met factuur 2019)

Looptijd:

  • Uw seizoenplaats loopt van 1-4 tot 31-10
  • Indien u het volgende seizoen weer komt kamperen mag de toercaravan op de plaats blijven staan.

Nutsvoorziening:

Op uw vaste plaats zijn verschillende aansluitpunten (riool, water en elektra)  aanwezig. Deze punten is de scheiding tussen het campingnetwerk en het netwerk op uw plaats. Alle kosten, eventueel voor beide netwerken, die veroorzaakt worden door storingen en/of foutief gebruik van het netwerk op uw plaats, zijn voor uw rekening.

Gas:

  • Bij iedere (sta) caravan mogen max. 2 gasflessen voor propaan of butaangas (vol of leeg) staan.
  • U bent verplicht om jaarlijks uw gasinstallatie te (laten) controleren en minstens om de 3 jaar uw gasslang te vervangen.

Riolering:

  • Bij aansluiting op de riolering kunt u gebruik maken van het rioolpunt achter uw caravan.

Water:

  • U kunt achter de caravan gebruik maken van de waterkraan.
  • Vaak moet u deze kraan delen met uw buren waardoor een permanente aansluiting naar uw toercaravan niet mogelijk is.
  • Bij vriezend weer worden de kranen afgesloten.

Elektra:

  • Het verbruik van de elektra wordt bijgehouden door middel van meterstanden en deze worden in het najaar gefactureerd.
  • Het stopcontact van de camping is aangesloten met een aardlekschakelaar,
  • U bent verantwoordelijk voor een goedgekeurde installatie in de toercaravan
  • U kunt in totaal max. 10 ampère gebruiken. Controleer zelf of laat controleren of de ampère van uw eigen zekeringen en aardlekschakelaar niet te hoog zijn.

Plaatsen van de toercaravan:

  • De toercaravan moet met de opening naar het midden staan.
  • Er mag één bijzettentje op de plaats erbij gezet worden.
  • Er mag één schuurtje op de plaats erbij gezet worden.
  • De toercaravan moet één meter uit de ‘erfgrens’ staan.
  • De voortent mag van tentdoek en in overleg mag er ook een ‘vaste’ voortent geplaatst worden.
  • In de voortent mag een vaste vloer gelegd worden.

(Ver) Bouwen:

  • Als de gemeente Westvoorne een ander bestemmingsplan en/of omgevingsvisie aanneemt dan veranderen ook de regels qua bouwen en bebouwing op de camping.
  • Bespreek daarom altijd uw plannen en ideeën eerst met de campingeigenaar.
  • In de periode van 1 juli tot 1 september, in voor en naseizoen tijdens de schoolvakanties en iedere zondag, mag er niet gebouwd en/of verbouwd worden
  • Het (ver)plaatsen van bouwsels, zoals schuurtjes, schuttingen enz., het aanleggen van een terras, evenals het verbouwen van de caravan is zonder de schriftelijke toestemming van de campingeigenaar verboden.
  • Om toestemming te verkrijgen voor een (ver) bouwing dient u een tekening (zij- en bovenaanzicht), voorzien van maten en materiaalkeus, in te dienen. Als er geen bezwaren zijn ontvangt u de tekening terug voorzien van handtekening en stempel. Bewaar dit document als goedkeuringsbewijs.
  • De afstanden tussen de bebouwingen van iedere plaats (dus ook de schutting) moet minimaal 3 meter zijn. De afstand tussen de haag en de caravan, schutting, schuur e.d. moet daarom minimaal 1.5 meter zijn. Dus u houdt 1.5 meter afstand en de buren houden ook 1.5 m afstand waardoor 3 meter afstand is.
  • Kampeermiddelen, schuurtjes, schuttingen e.d. die niet voldoen aan redelijke eisen van welstand en onderhoud of zijn geplaatst zonder goedkeuringsbewijs kunnen worden geweigerd, dan wel, nadat u hiervan schriftelijk op de hoogte bent gesteld, op uw kosten van de camping worden verwijderd. Hier geldt nooit een verjaring

Beplanten en snoeien.

  • Het kappen, zagen, snijden evenals het verplaatsen en/of beschadigen van afrasteringen en/of beplanting zonder overleg is verboden.
  • In de maanden maart t/m oktober worden geen snoeiwerkzaamheden verricht.
  • In het laagseizoen en winter wordt van u verwacht dat u na overleg en goedkeuring van de eigenaar de haag achter de caravan snoeit. Vaak kunt u dan ook uw groter groenafval via ons gratis afvoeren.
  • De beplanting die u zelf plant mag geen overlast veroorzaken voor de andere recreanten.
  • De plaats dient in goede staat van onderhoud te worden gehouden. De plaats moet op 1 november opgeruimd zijn en vrij van losliggende spullen
  • Als dit niet of onvoldoende gebeurt zijn wij genoodzaakt, na sommatie, op uw kosten de verzorging uit te voeren.
  • Het gebruik van gif is niet toegestaan.

Beëindigen van uw seizoenplaats:

  • Ga met uw plannen altijd eerst naar de campingeigenaar.
  • In het geval van het overlijden van de betalende eigenaar/kampeerder komt de betalingsplicht en/of opruimplicht te liggen bij de erfgenaam. Als de erfgenaam wil blijven kamperen dan heeft hij/zij voorrang op de wachtlijst en gaat het op dat moment geldende kampeertarief betalen.
  • Bij het beëindigen van de overeenkomst dient de plaats volledig opgeruimd en netjes te worden achtergelaten, vrij van schuurtje, tegels, vaste voortentvloer, afval, losse voorwerpen enz.
  • Uw seizoenplaats overeenkomst loopt van 1 april tot 31 oktober.
  • Totdat de seizoenplaats leeg en opgeruimd is blijven alle betalingsverplichtingen van toepassing.

Reserveren

U kunt een kampeerplaats of verhuur accommodatie reserveren via de website, mail, telefoon of bij de balie. Na het boeken van uw vakantie heeft u 24 uur de tijd om deze kosteloos te annuleren. Na deze periode is de reservering een bindende overeenkomst met de daarbij horende betalingsverplichting en voorwaarden.

Betaling:

1) Toeristische plaats / vakantie:
In de mail van uw reservering staat een link waarmee u kan doorklikken naar de betaling.
Er zijn 2 mogelijkheden. Het volledige bedrag in één keer of een aanbetaling van 25% binnen 2 weken en het restant uiterlijk 1 maand voor aankomst.
Binnen 1 maand voor aankomst geboekt? Dan betaalt u het bedrag in 1 keer.

2) Verhuur accommodatie:
     * 1e termijn 100 euro binnen 3 weken na de reserveringsdatum
     * 2e termijn bestaat uit de helft van het overgebleven bedrag voor 1 april
     * 3e termijn bestaat uit het restant bedrag 1 maand voor aankomstdatum

Na 1 april geboekt? Dan betaald u in 2 termijnen. Helft van het bedrag binnen 2 weken na reservering en restant 1 maand voor aankomst 
Binnen 1 maand voor aankomst geboekt? Dan betaalt u het bedrag in 1 keer.

3) Arrangement:
      * Een arrangement in het voorseizoen betalen voor 1 april.
      * Een arrangement in het naseizoen betalen voor 1 oktober.
      * Aan het einde van de arrangement periode volgt er nog een factuur voor verbruikte elektra. De kosten in 2021 zijn € 0.40 / KwH.

Omboeken of annuleren

Heeft u een reservering bij ons voor een kampeerplaats of een verhuur accommodatie maar kan of wilt u uw geplande vakantie niet door laten gaan kunnen u de volgende mogelijkheden aanbieden.

Wij adviseren iedereen om een annuleringsverzekering af te sluiten!

1) Vroegboeking:

Indien u een vroeg-boeking maakt dan heeft u tot eind januari de tijd om deze, na aftrek van administratiekosten € 27.50), te annuleren. Of kosteloos te verplaatsen.

2) Reservering binnen 24 uur na aanvraag:

U kunt uw reservering binnen 24 uur kosteloos annuleren en/of wijzigen. Mail hiervoor naar info@midicamping.
Als we geen reactie van u ontvangen wordt de aanvraag omgezet in een bindende overeenkomst/reservering waarbij wij een plek voor U vrijhouden en erop rekenen dat u komt.

3) Reservering / bindende overeenkomst:

  • We zullen u voorzien van de juiste papieren zodat u deze kunt indienen bij uw annuleringsverzekering.
    • <li “=”” =””=”” class=” ” data-css=”tve-u-179f56ce6ed” tve-u-179f56b4fa5″=””>

Bij annulering zijn de RECRON voorwaarden van toepassing en dat betekent dat u een deel of het geheel van de overeengekomen prijs zal moeten betalen.
* bij annulering meer dan 3 maanden voor aankomstdatum, 15% van de overeengekomen prijs
* Bij annulering binnen 3 tot 2 maanden voor aankomstdatum, 50% van de overeengekomen prijs
* Bij annulering binnen 2 tot 1 maand voor aankomstdatum, 75 % van de overeengekomen prijs
* Bij annulering binnen 1 maand voor de aankomstdatum, 90% van de overeengekomen prijs
* Bij annulering op de dag van de aankomstdatum, 100% van de overeengekomen prijs.

Translate »